کد خبر : 1539856 | 30 تیر 1397 ساعت 11:54 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

بیلد از ترک دورتموند توسط شورله خبر می‌دهد

شورله با زاها معاوضه می‌شود

بوروسیا دورتموند تاییدکرده که به آندره شورله اجازه داده در بازی دیروز این تیم با منچسترسیتی که در آمریکا برگزار شد به میدان نرود تا بتواند برای انتقال احتمالی‌اش مذاکره کند.

شورله با زاها معاوضه می‌شود

به گزارش ورزش سه، شورله، ملی‌پوش آلمانی در بازی دیروز دورتموند روی نیمکت ذخیره‌ها حضور داشت ولی به میدان فرستاده نشد. بازی دورتموند با قهرمان فصل پیش لیگ برتر جزیره دیروز در استادیوم سولجرفیلد شهر شیکاگو برگزار شد و با پیروزی 1-0 زردپوشان آلمانی به پایان رسید. 


ولی به نظر می‌رسد حضور شورله‌ی 27ساله با پیراهن زردرنگ دورتموند آخرین حضور او با این پیراهن باشد. چرا که حالا دیگر رسماً تایید شده که شورله قصد دارد دورتموند را ترک کرده و به باشگاهی دیگر منتقل شود. 


به گزارش روزنامه‌ی آلمانی بیلد، یکی از سخنگویان باشگاه دورتموند گفته:" البته ما به شما نمی‌گوییم مقصد او کدام باشگاه است. ولی شورله از طرف باشگاه اجازه پیدا کرده که با یک باشگاه دیگر مذاکره کند".


بیلد می‌گوید دورتموند مایل است ویلفرد زاها مهاجم کریستال‌پالاس را به خدمت بگیرد و این باشگاه حاضر در لیگ برتر جزیره از تمایل خود به جذب شورله در عوض زاها خبر داده. 

 

شورله‌ی 27ساله چهار سال پیش بازیکن تیم ملی آلمانی بود که جام جهانی 2014 را فتح کرد. 


او در سال 2013 از بایر لورکوزن به چلسی پیوست و در 44 بازی با پیراهن چلسی 11 گل به ثمر رساند. شورله بعد از دو فصل به آلمان بازگشت تا به باشگاه ولفسبورگ ملحق شود.


او بعد از دو فصل بازی در ولفسبورگ در ژوئیه‌ی 2016 به دورتموند رفت. شورله تا اینجا برای زردپوشان دورتموند 33 بار بازی کرده و سه گل به ثمر رسانده.

دیدگاه‌ها