کد خبر : 1539903 | 30 تیر 1397 ساعت 15:02 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

مراکش میزبان اجلاس مهم در آفریقا؛

ریشه یابی ناکامی آفریقایی‌ها در جام جهانی

کنفدراسیون فوتبال آفریقا به همراه فدراسیون مراکش نشستی را ترتیب داده اند تا علت نتایج ضعیف و حذف زودهنگام تیم های این قاره از جام جهانی را بررسی کنند.

ریشه یابی ناکامی آفریقایی‌ها در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، کشورهای آفریقایی نشستی دو روزه برگزار می کنند تا در آن به علت های ناکامی 5 تیم قاره سیاه در جام جهانی رسیدگی شود. این نشست روزهای یکشنبه و دوشنبه در شهر رباط مراکش برگزار می شود.


تیم های ملی مراکش، مصر، تونس، سنگال و نیجریه نمایندگان آفریقا در جام جهانی 2018 بودند که همگی در مرحله گروهی از این رقابت ها حذف شدند. چنین اتفاقی از سال 1982 به بعد در ادوار جام جهانی سابقه نداشته است.

 

در اجلاس مذکور که توسط فدراسیون مراکش و کنفدراسیون فوتبال آفریقا ترتیب داده شد، مربیان و مسئولان فدراسیون های این 5 کشور حضور می یابند و دلیل رقم خوردن این نتایج ناامید کنده را بررسی خواهند کرد.


امانوئل امنیکه، ستاره پیشین فوتبال نیجریه و عضو کمیته فنی تشکیل شده برای تحلیل رقابت های جام جهانی در این باره گفت: این یک ناامیدی بزرگ برای قاره ما بود.

 

او افزود: خیلی ها انتظار داشتند قاره آفریقا از نتایج دوره های گذشته خود بهتر کار کند و روند صعودی داشته باشد. متاسفانه این اتفاق رخ نداد. همه ما می دانیم که فوتبال تغییرات زیادی می کند. باید در آفریقا مسئولیت قبول کنیم و راه های پیشرفت استعدادهایمان را پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها