کد خبر : 1539940 | 30 تیر 1397 ساعت 17:33 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور با سیستم انگلیسی مقابل حریف تدارکاتی!

جان توشاک سرمربی تیم تراکتورسازی بازهم با 5 مدافع تیمش را به زمین فرستاده است.

تراکتور با سیستم انگلیسی مقابل حریف تدارکاتی!

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتورسازی تبریز از دقایقی قبل در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف شهرداری ماهشهر رفته است. این بازی آخرین دیدار تیم سرخپوش تبریز پیش از آغاز لیگ به شمار می رود و باتوجه به بازی با نفت مسجد سلیمان در هفته اول لیگ هجدهم، این بازی دیداری مناسب برایشان به شمار می رود.

 

تراکتوری ها در این بازی هم همانند دیدارهای دوستانه قبلی با 5 مدافع به زمین رفته اند و این نشان می دهد که جان توشاک با همین شیوه به پیشواز لیگ برتر خواهد رفت.

 

محمد اهل شاخه، علی عبدالله زاده و محمد طیبی مدافعان میانی تراکتور در این بازی هستند. طیبی که بازوبند کاپیتانی تی تی ها را بر بازو دارد، در وسط بازی می کند و عبدالله زاده و اهل شاخه به ترتیب راست و چپ هستند.

 

همچنین رضا شربتی و یوسف سیدی در پست وینگ بک چپ و راست هستند. البته در زمان حمله تیم سیدی که تمایلات هجومی دارد، نفوذ بیشتری انجام می دهد و عبدالله زاده جای او را در زمین خودی پر می کند.

 

این در حالی است که فصل گذشته نیز در لیگ جزیره تیم های تاتنهام، منچستریونایتد و چلسی نیز با همین چینش مقابل رقبا ظاهر می شدند و حالا سرمربی بریتانیایی تراکتور هم با این سیستم مقابل رقبا به میدان می رود.

 

دیدگاه‌ها