کد خبر : 1539946 | 30 تیر 1397 ساعت 18:59 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد شدید بلاژویچ از مدیریت فوتبال کرواسی

میروسلاو بلاژویچ سرمربی سابق تیم ملی کرواسی معتقد است باید تغییراتی در شکل مدیریت این کشور صورت گیرد.

انتقاد شدید بلاژویچ از مدیریت فوتبال کرواسی

به گزارش "ورزش سه"، تا پیش از این جام جهانی، بهترین عملکرد تاریخ فوتبال کرواسی تحت هدایت بلاژویچ در سال 1998 رخ داده بود اما امسال کروات ها با هدایت زلاتکو دالیچ موفق به کسب نایب قهرمانی جام جهانی شدند.

 

بلاژویچ گفت: "شکی نیست که ما نتایج بسیار خوبی در روسیه گرفتیم اما ما ابتدا باید زیر ساخت های فوتبال خود را تقویت کنیم و با این روش و با وجود استعدادهای بزرگ در فوتبال کرواسی همیشه می توانیم در جمع بهترین ها باقی بمانیم.

 

1315818

 

ممکن است شما تعداد زیادی از بازیکنان بزرگ و باکیفیت را در اختیار داشته باشید اما اگر ندانید که چگونه باید آنها را مدیریت کنید، دستاورد خوبی حاصل نخواهد شد. در فوتبال کرواسی سالهاست بی عدالتی وجود دارد و این کار را دشوار می کند زیرا اینگونه حفظ بازیکنان بزرگ دشوار است.

 

با استعداد ترین نسل اگر به خوبی هدایت نشوند، موفق نخواهند شد. زیرساختی که در آن با بازیکنان جوان کار حرفه ای انجام شود و به بهترین سطح هدایت شوند که این موضوع از اجزای ضروری کسب موفقیت است.

 

در حال حاضر فضای خوبی در اطراف تیم ملی کرواسی وجود دارد که ارکان مدیریتی نباید به آن آسیب بزنند. من هرگز مخالفتی با آنها ندارم و فقط یک فرد ورزشی هستم که می خواهم آنها در اسرع وقت وظایف خود را انجام دهند. مردم بعد از نتایج جام جهانی بسیار خوشحال بودند و این اتفاق به لطف همه کسانی که روحیه شکست ناپذیر و میهن پرستانه جوانان در فوتبال کرواسی را نشان دادند رخ داد.

 

تا پیش از جام جهانی تردید زیادی در مورد تیم ملی داشتم اما حالا فکر می کنم زدن اتهامات به آنها بسیار بی رحمانه است."

دیدگاه‌ها