کد خبر : 1540018 | 31 تیر 1397 ساعت 09:40 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی بایرن: رناتو سانچس منتظر فرصت است

نیکو کواچ، سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد که رناتو سانچس پس از دو فصل ضعیف در بایرن به دنبال فرصت های بیشتر در این تیم است.

سرمربی بایرن: رناتو سانچس منتظر فرصت است

به گزارش "ورزش سه"، سانچس فصل گذشته را به صورت قرضی در سوانسی سیتی سپری کرد و در نهایت نیز این تیم از لیگ برتر سقوط کرد. ستاره پرتغالی پس از درخشش در یورو 2016 به بایرن پیوست ولی نتوانست نمایش‌های خوب خود را در این تیم تکرار کند. حال با حضور کواچ، به نظر شرایط برای بهبود عملکرد او بهتر شده است. او در دیدار دوستانه شب گذشته مقابل پاری سن ژرمن که با پیروزی 3-1 بایرن همراه بود، موفق شد یگی از گلهای این تیم را از روی یک ضربه کاشته به ثمر برساند و سرمربی بایرن پس از بازی به تمجید از او پرداخت.

 

 

1321542

 

 

سرمربی کروات بایرن گفت:" باید در ذهنتان این موضوع را داشته باشید که وقتی یک بازیکن از یک کشور خارجی می‌آید، نمی‌توانید انتظار داشته باشید که خیلی سریع با محیط هماهنگ شود. موضوع برای تمامی بازیکنان خارجی همین شکل است، باید به بازیکنان زمان داد. فکر نمی‌کنم این زمان به او داده شده باشد و حالا نوبت جدایی اش است. او خیلی با انگیزه به تمرینات می‌آید و برای سه هفته، هر روز دیده ام که واقعا تلاش می‌کند. برای همین است که بازی خوبی مقابل پاری سن ژرمن انجام داد و یک گل زیبا هم از روی ضربه کاشته به ثمر رساند. باید به این افراد که از کشورهای دیگر به تیم اضافه می‌شوند، زمان بیشتری داد."

دیدگاه‌ها