کد خبر : 1540045 | 31 تیر 1397 ساعت 10:52 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

یک طلا، 3 نقره و 4 برنز حاصل تلاش دانشجویان ایرانی

چهارمین روز از یازدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی دانشجویان جهان در ژاپن با کسب یک مدال یک مدال طلا، 3 نقره و 4 برنز به پایان رسید.

یک طلا، 3 نقره و 4 برنز  حاصل تلاش دانشجویان ایرانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، چهارمین روز از رقابت‌های کاراته دانشجویان با کسب 8 مدال یک مدال  طلا، 3نقره و 4 برنز در ژاپن در حال پیگیری است.

 

بنا براین گزارش در رقابتهای کومیته مردان در وزن به اضافه 84 کیلو گرم صالح اباذری با نتیجه 4 بر یک مقابل نماینده کشور میزبان ژاپن به پیروزی رسید و صاحب گردن آویز طلا شد.

 

در وزن منهای 60 کیلو گرم علی مسکینی با حریف خود از کشور ایتالیا 3 بر 3 مساوی شد و با امتیاز فنی برنده مسابقه شد و صاحب گردن آویز برنز شد.

 

در وزن منهای 67 کیلو گرم مهدی رحیمی نژاد با امتیاز 9 بر صفر نماینده استرالیا را شکست داد و به مدال برنز رسید.

 

در مسابقات کومیته زنان در وزن منهای 61 کیلو گرم ملیکا احدی با نتیجه صفر برصفر و با امتیاز فنی مقابل نماینده کشور میزبان بازنده اعلام شد و صاحب مدال نقره شد.

 

در وزن منهای 55 کیلوگرم آویشن باقری 2 بر صفر نتیجه را به حریف خود از کشور ژاپن واگذار کرد و مدال نقره گرفت.

 

در وزن منهای 50 کیلوگرم فائزه چیذری در دریدار رده بندی حریف خودش را از کشور جمهوری چک با نتیجه 7 بر صفر شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

 

در وزن منهای 68 کیلوگرم بهنوش نجفی حریف هنگ کنگ خودش را با امتیاز فنی از پیش رو برداشت و به مدال برنز رسید.

 

در مسابقات کاتا انفرادی ابوالفضل شهرجردی برای کسب مدال طلا مقابل نماینده کشور میزبان قرار گرفت و با نتیجه 5 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و  به مدال نقره رسید.

 

همچنین رقابتهای کومیته تیمی و کاتا تیمی هم تا ساعاتی دیگر برگزار می شود.

 

دیدگاه‌ها