کد خبر : 1540057 | 31 تیر 1397 ساعت 10:39 | 41.5K بازدید | 0 دیدگاه

سروش، شریفی و منشا در تیم ذخیره‌ها

محک جدی پرسپولیسی‌ها مقابل ستاره‌های خودی!

شاگردان برانکو ایوانکوویچ آخرین تمرینات پیش از بازی با پدیده را در حالی سپری کردند که در بازی درون تیمی، تیم ذخیره ها بازیکنان نامداری را در خود داشت.

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیسی ها هرروز به آغاز نیم فصل سخت نزدیک تر می شوند. نیم فصلی که باید با 13-14 بازیکن به مصاف رقبا بروند و نمی توانند از نیروی های خودی چون سروش رفیعی، مهدی شریفی، مهدی ترابی و مهدی شیری استفاده کنند. اما این روزها حضور سروش و شریفی سبب شده تا در بازی درون تیمی، بازیکنان اصلی محک جدی را تجربه کنند.

 

علاوه بر این دو بازیکن، برانکو گادوین منشا را نیز همانند بازی های پایانی فصل قبل در تیم ذخیره ها کاورپوش ها قرار می دهد و به نظر می رسد قصد ندارد از او در ترکیب اصلی استفاده کند.

 

همچنین هنوز تکلیف سروش رفیعی نیز مشخص نشده و با نزدیک شدن به لیگ هجدهم، این احتمال وجود دارد که او نیز همچون شریفی یک نیم فصل تنها در تمرینات حضور پیدا کند.

 

سرخپوشان پایتخت تمرینات بسیار خوبی را در اردوی ترکیه سپری کردند و بازی های دوستانه نیز آمادگی آن ها را بیشتر و بیشتر کرده است. شادابی و نشاط بازیکنان در تمرین هم نشان گر روحیه بالای شاگردان برانکو ایوانکوویچ می باشد و باید دید آن ها با چه میزان آمادگی وارد لیگ خواهند شد.

 

عکس: حامد عراقی

 

 

دیدگاه‌ها