کد خبر : 1540083 | 31 تیر 1397 ساعت 12:28 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

جو هارت برای بازی کردن لحظه‌شماری می‌کند

جو هارت: هیچ لیگی نیست که به آن نه بگویم

جو هارت دروازه‌بان منچسترسیتی می‌گوید انتقال بعدی او نباید به عنوان بازیکن قرضی باشد بلکه او تنها به دنبال انتقال کامل می‌گردد.

جو هارت: هیچ لیگی نیست که به آن نه بگویم

به گزارش "ورزش سه"، سنگربان 31ساله‌ی منچسترسیتی از زمان منصوب شدن پپ گواردیولا به مربی‌گری سیتی در سال 2016 تنها در یک بازی برای آبی‌های منچستر به میدان رفته و در این مدت به عنوان بازیکن قرضی در باشگاه‌های تورینو و وستهام بازی کرده.


هارت در فهرست گرت ساوت‌گیت برای حضور در جام جهانی 2018 با تیم ملی انگلیس هم حضور نداشت. هارت گفت:" من در دو فصل گذشته تمام سعی خودم را کردم چون برای حضور در جام جهانی باید حتماً بازی می‌کردم و نشستن روی نیمکت به دردم نمی‌خورد. حالا ببینید چه چیزی دستم را گرفته.

 

هارت که از قراردادش با سیتی یک سال باقی مانده گفت:" من باتجربه هستم. مدتهای طولانی در بالاترین سطح فوتبال بازی کرده‌ام و در دوران فوتبالی‌ام کارهای زیادی کرده‌ام. من باید در یک باشگاه بازیکن مهمی باشم و معتقدم برای رسیدن به این هدف، به یک انتقال دائمی نیاز دارم".


گواردیولا گفته که سیتی برای حل مشکل هارت به دنبال راه‌حل خواهد گشت و اگر انتقال او به باشگاه‌های دیگر عملی نشود، حاضر است او را در سیتی نگه دارد. ولی هارت گفت:" من باید کاری را انجام بدهم که برای  خودم و خانواده‌ام بهترین تصمیم ممکن باشد. تصمیم سختی است ولی این مساله حل خواهد شد ".


هارت در سیتی پشت سر ادرسون و کلادیو براوو گزینه‌ی سوم دروازه‌بانی گواردیولا بوده و شانس بسیار کمی برای به میدان رفتن با پیراهن قهرمان فصل گذشته‌ی لیگ برتر جزیره دارد.


هارت گفت:" من همه‌ی لیگها را دوست دارم. این را به عینه نشان داده‌ام. وقتی در سری آ بازی می‌کردم عاشق لیگ ایتالیا شدم. کار فوتبالیست‌ها این است که در لیگهای مختلف بازی کنند. هیچ لیگی نیست که به آن جواب منفی بدهم. ولی می‌خواهم در این برهه از دوران فوتبالی‌ام درست تصمیم بگیرم".

دیدگاه‌ها