کد خبر : 1540086 | 31 تیر 1397 ساعت 13:38 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

استعفا ندادم اما باید حق و حقوق بازیکنانم را بپردازند

آذری: در 2 سال گذشته 26 میلیارد از بودجه ما کم شد

مدیرعامل ذوبی ها درباره شرایط اخیر این تیم و حرف و حدیث هایی که درباره استعفای او مطرح شده بود به صحبت پرداخت.

آذری: در 2 سال گذشته 26 میلیارد از بودجه ما کم شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از اتفاقات اخیر در باشگاه ذوب آهن اصفهان، مدیرعامل این تیم سعید آذری در گفت و گویی با برنامه تهران ورزشی از رادیو تهران به اظهارنظر پرداخت. سعید آذری درباره شرایط فعلی ذوبی ها گفت: وضعیت باشگاه ذوب‌آهن در این 5 سال نسبت به قبل خیلی خوب بوده و خدا را شکر عملکرد باشگاه به شکلی بوده که الان می‌توانیم به آن افتخار کنیم. بعد از 5 سال از مجموعه‌ای که  تمام رشته‌هایش رو به نابودی رفته بود و آرزو داشتند که تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ برتر بماند انتظار دارم. تمام زیر ساخت‌های آنها نابود شده بود.


او ادامه داد: من امروز در ورزشگاه ملت بودم و دیدم که چه شرایط خوبی پیدا کرده است،شما از فرهاد کاظمی سوال کنید که زمانی که سرمربی تیم ما بود اجازه نمی‌داد تیمش به خاطر چمن استادیوم در ورزشگاه ملت تمرین کند. صبح امروز داشتم تیتر یکی از روزنامه ها را تماشا می‌کردم که نوشته بود نصفپولیس، یعنی آنها 5 بازیکن خودشان را از دست دادند و تیم های دیگر سرشناس هم دچار مشکل عدیده شده‌اند ولی ما کاری کردیم که ذوب‌آهن امسال هر بازیکنی را از دست بدهد حداقل 400 هزار دلار از هر بازیکن درآمد دارد.


مدیرعامل ذوبی ها ادامه داد: وقتی به من قول می‌دهند که ما را تامین کنند و رفتارهای ناامید کننده می‌بینم معلوم است دلسرد دلشکسته می‌شوم. حرف من این است آقایان اگر مدیری دارند که می‌تواند در این شرایط کار کند، بسم الله، امروز بعد از 5 سال علاقه را در سیستم مدیریت نمی‌بینم، صبح امروز هم به آقای شهنازی همه چیز را گفتم. در 2 سال گذشته مجمع کارخانه 26 میلیارد تومان هزینه ما را کم کرد، اگر هر مجموعه دیگری بود نابود می‌شد. شما از امیر قلعه‌نویی بپرسید که سال گذشته با چه درایتی این تیم نایب قهرمان شد، اما چقدر باید خون جگر بخوری تا باشگاه به این شرایط برسد.


آذری در ادامه گفت: نقطه دردناک این است که این همه تلاش می‌کنیم ولی مدام هم بدهکار هستم و زحماتم دیده نمی‌شود. هواداران باشگاه های بزرگ را ببنید که به خاطر رفتن بازیکنانشان افسرده شده‌اند، من چه کاری باید می‌کردم که نکردم؟ سال گذشته این تیم در تمام مسابقات بازی کرده و مستحق این است که بازیکنانش تسویه حساب کنند. همه می‌گویند فوتبالیست پول زیاد می‌گیرد ولی بازیکنی که سلامتی اش در تمرین در خطر است باید حقش را بگیرد. بازیکنانی که سال گذشته در چند جام زحمت کشیدند باید حق و حقوقشان را بگیرند و باید تا فردا این اتفاق بیفتد. در حال حاضر فرصتی را AFC تعیین کرده که تا آگوست باید مطالبات بازیکنان را پرداخت کنیم و باید این کار را انجام بدهیم.


او ادامه داد: شما هیچ جا نمی‌بینید که آذری برای مسائل شخصی اش ورود کند ولی هیچ جایی ندیدید که من استعفای رسمی داده باشم. من فقط حق بازیکنانم را می‌خواهم، من فقط روی اینستاگرامم یه پست هشدار گونه نوشتم. من استعفای رسمی دادن و کتبی را بلدم. سال 90 وقتی در استیل آذین بودم بودجه باشگاه ذوب آهن 30 میلیارد و 200 میلیون تومان بود. وقتی به این باشگاه برگشتم این باشگاه کلی بدهی داشت. اگر آقای سعید محمدی نبود این باشگاه نابود می‌شد. من که وامدار کسی نیستم و خانواده‌ام در این چند سال کلی سختی کشیده‌اند و در این بین همکارانم هم کمک کردند که ذوب‌آهن را به شرایط خوب رساندیم.


آذری در پایان گفت: شما از هیات مدیره بپرسید که من استعفا داده‌ام یا نه، هیچ استعفای رسمی از من ندیده‌اید ولی حق و حقوق بازیکنانم را باید بدهند. ما کیانوش رستمی، سهراب مرادی و پهلوان سنگین وزن بهداد سلیمی و علی هاشمی هنوز پولشان را نگرفته‌اند چون 26 میلیارد تومان از بودجه باشگاه کم شده است.

دیدگاه‌ها