کد خبر : 1540093 | 31 تیر 1397 ساعت 13:30 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با تیم نکونام آسان نخواهد بود

نمازی: باید با قرعه لیگ کنار بیاییم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن چندان علاقه ندارد در مورد مسائل مدیریتی این روزهای این باشگاه اصفهانی صحبت کند.

نمازی: باید با قرعه لیگ کنار بیاییم

به گزارش "ورزش سه"، پس از اعلام استعفای سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با سرمربی این تیم اصفهانی، امید نمازی تماس گرفتیم  وعلت جدایی مدیرعامل را جویا شدیم که او در خصوص علت این موضوع به ورزش سه می گوید: واقعیتش من اصلا در جریان این موضوع نیستم.

 

در ادامه از او در مورد وضعیت تیم سوال کردیم که نمازی در پاسخ گفت: شرایط و وضعیت تیم خیلی خوب است و همه چیز خیلی خوب پیش می رود. ما مشغول آماده سازی تیم برای اولین بازی و خیلی خوشبین و امیدواریم برای شروع لیگ هستیم.

 

ذوب آهن در اولین بازی مقابل شاگردان جواد نکونام قرار می گیرد و از سرمربی این تیم در مورد این تقابل سوال می کنیم که او می گوید: نکونام با موفقیت هایی که سال گذشته با این تیم کسب کرده نشان داده مربی باسواد و کاردانی است. مطمئنا او یک تیم خوبی را برای اولین حضورشان در لیگ برتر جمع کرده ضمن آنکه بازی با آنها در خانه خودشان و مقابل هواداران پرشورشان است. احتمالا بازی آسانی برای ما نخواهد بود اگرچه ما تا به اینجای کار با برنامه ریزی و آنالیزی که انجام دادیم تیمی خوب را برای مسابقات لیگ آماده کرده ایم.

 

سرمربی ذوب آهن در مورد آنکه آیا دوست نداشت اولین تجربه لیگ برتری اش در خانه باشد هم گفت: به هر حال این قرعه ای است که انجام شده و ما باید با آن کنار بیاییم. به هر حال اگر بازی اول در خانه نیست بازی دوممان در خانه برگزار می شود و  به عقیده من فرقی نمی کند بازی در خانه برگزار می شود یا بیرون بلکه شما باید طور تیم تان را راهی مسابقات کنید که بتواند نتیجه خوبی کسب کند و این موضوع در وهله دوم اهمیت دارد.

 

سوال پایانی از نمازی درباره پیش بینی تیم های مدعی و قهرمان لیگ است که او در پاسخ گفت: هیچ چیزی مشخص نیست شما باید ببینید فصل چگونه برگزار می شود و تیم ها چطور آماده شده اند و تیم ها چطور نتایج را به نفع خود رقم خواهند زد. به نظر من تیم هایی که ابتدای کار نتایج خوبی به دست می آوردند در ادامه کار راحتی برای موفقیت و کسب سهمیه یاقرار گرفتن در رده های بالایی جدول را دارند. همه این ها بستگی به نحوه آمادسازی تیم ها و چگونگی بازی کردنشان در لیگ دارد که این موضوع را در طول بازی ها می توان متوجه شد.

دیدگاه‌ها