کد خبر : 1540101 | 31 تیر 1397 ساعت 13:58 | 19.2K بازدید | 0 دیدگاه

ابهام در ادامه کار دالیچ با کروات ها

دالیچ: اگر فضا مساعد نشود، نمی‌مانم

دالیچ سرمربی کرواسی در جام جهانی در مصاحبه با رسانه‌های کرواسی گفت که نه اهل پول است و نه اهل صندلی و قدرت.

دالیچ: اگر فضا مساعد نشود، نمی‌مانم

به گزارش ورزش سه، درحالیکه تنها یک هفته از موفقیت بزرگ کروات‌ها در روسیه و کسب عنوان نایب‌قهرمانی جام جهانی 2018 می‌گذرد در کرواسی همه از خود این سوال را می‌پرسند که حالا آینده‌ی تیم ملی چه خواهد شد.

 

 

1320297

 

 

دالیچ در مورد انتقادهای خود بعد از کسب عنوان نایب‌قهرمانی دنیا توسط شاگردانش در جام جهانی روسیه گفت:" من  چیزی را گفتم که شش ماه شکنجه‌ام می‌داد. فقط همین. قصدم این نیست که وارد بحث و جدل شوم یا با جبهه‌های موافق یا مخالف همراهی کنم. هدف من این نیست. فقط باید بعضی چیزها را می‌گفتم. دیگر نمی‌توانستم آن حرفها را در دلم نگه دارم. این موضوع برای من دیگر تمام‌شده است".


دالیچ گفت:" دیگر حاضر نیستم در حالی که یک نفر پشتم ایستاده و مترصد است که برایم مشکل‌سازی کند کار کنم. بگذارید رک و روراست بگویم حاضر نیستم حتی برای یک روز در فضایی که عده‌ای پشت سرم در حال جوسازی هستند کار کنم. آن هم درحالیکه در اردوی تیم ملی با تمام توان تلاش می‌کنم و بازیکنانم را تحت فشار می‌گذارم. باز هم تکرار می‌کنم اگر ببینم کسی در کارم مانع‌تراشی می‌کند یا کادر فنی‌ام را آزار می‌دهد در تیم ملی نمی‌مانم. می‌خواهم در یک محیط سالم و آرام کار کنم ". 


 

دالیچ که قصد دارد برای استراحت به شهر زادگاهش لیونو سفر کند، شهری که برای استقبال از او مراسم بزرگی تدارک دیده، می‌گوید:" پیام من به تمام کسانی که در لیونو خودشان را برای برنامه آماده می‌کنند، پیام دوستی، محبت و رواداری است. من با روحی سرشار از احساسات و سری آکنده از غرور به زادگاهم برمی‌گردم و از اینکه قرار است مردم شهر زادگاهم را ببینم خوشحالم".


سوالی که این روزها در رسانه‌های کرواسی دست به دست می‌گردد این است که قهرمانی کرواسی در رقابتهای یورو 2020 چقدر واقع‌گرایانه است ؟ سوالی که بدون شک، ماندن یا نماندن دالیچ روی نیمکت تیم ملی شطرنجی‌پوشان در پاسخ آن اهمیتی تعیین‌کننده خواهد داشت.

دیدگاه‌ها