کد خبر : 1540105 | 31 تیر 1397 ساعت 14:52 | 44.3K بازدید | 0 دیدگاه

رئال مادرید در خطر سندروم موراتا و خامس

به نظر می رسد که ویروس خامس و موراتا در حال گسترش در میان بازیکنان رئال مادرید است.

رئال مادرید در خطر سندروم موراتا و خامس

به گزارش "ورزش سه"، یک سال از جدایی موراتا و خامس به دلایلی مشابه می گذرد و حال خبر می رسد که کوواچیچ نیز در اندیشه ترک رئال مادرید است. او هم به همان دلیلی که خامس و موراتا را وادار به جدایی کرد.

کوواچیچ به دلیل نیمکت نشینی در رئال و اینکه هرگز در سه سال گذشته نتوانسته به بازیکنی ثابت بدل شود، قصد رفتن به تیمی دیگر را دارد و این موضوع را جمعه گذشته به سرمربی رئال نیز انتقال داده است.

 

 

1321600

 

 

سال گذشته خامس و موراتا نیز به همین دلیل رئال را ترک کردند. هر دو چندان مورد اعتماد زیدان قرار نداشتند و به نوعی جزو پلان B او محسوب می شوند.

جدایی برای خامس پیامد مثبتی داشت و او در بایرن توانست بار دیگر ارزش هایش را اثبات کند به طوریکه رئالی ها تلاش زیادی کردند تا امسال او را بازگردانند اما طبق قرارداد،  او یک سال دیگر نیز باید به صورت قرضی برای بایرن بازی کند. 

 

 

1241215

 

 

در مورد موراتا اما شرایط به گونه ای دیگر رقم خورد. او در چلسی روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت و در هفته های اخیر اخبار و شایعات زیادی در مورد انتقالش به تیمی در سری آ ایتالیا شنیده می شود.

 

با این اوصاف باید دید سرنوشت کوواچیچ مشابه خامس خواهد شد یا موراتا. این سندروم ممکن است در ادامه، گریبان دیگر بازیکنان نیمکت نشین اما با کیفیت رئال را نیز بگیرد که عاملی نگران کننده خواهد بود.

دیدگاه‌ها