کد خبر : 1540129 | 31 تیر 1397 ساعت 15:06 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

نبود هواداران کیفیت بازی ها را می گیرد

خالدشفیعی: پتانسیل یک شروع قدرتمند را داریم

مدافع سپاهان معتقد است محرومیت تیمش از داشتن هوادار در بازی اول لیگ هجدهم کیفیت بازی را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

خالدشفیعی: پتانسیل یک شروع قدرتمند را داریم

به گزارش "ورزش سه"، لیگ هجدهم از این هفته آغاز می شود و سپاهان از ساعت ۲۰:۴۵ روز جمعه میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود. خالد شفیعی مدافع طلایی پوشان درباره آخرین وضعیت تیمش قبل از برگزاری اولین دیدار به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی داریم و تمرینات پیش فصل مان را به بهترین شکل گذراندیم. یک اردوی خوب و با کیفیت هم در ترکیه داشتیم و با دیدارهای تدارکاتی که انجام دادیم به انسجام لازم رسیده ایم. 


شفیعی با ابراز تاسف از محرومیت تیمش از داشتن تماشاگر در هفته اول تصریح کرد: تحت هر شرایطی نبودن  تماشاگران به فوتبال ما ضربه می زند و کیفیت بازی را کاهش می دهد. با توجه به اینکه این اتفاقات مربوط به فصل گذشته بود انتظار می رفت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از محرومیت تیم ها چشم پوشی می کردند. امیدوارم در فرصت باقی مانده مسئولان باشگاه بتوانند این حکم را ملغی کنند.


مدافع سپاهان در مورد دیدار اول تیمش مقابل صنعت نفت خاطرنشان کرد: صنعت فصل قبل یکی از بهترین فصل های خود را پشت سر گذاشت و رتبه تک رقمی آوردند. امسال نیز هم مربی خارجی آورده اند و هم بازیکنان با کیفیتی جذب کرده اند. بهرحال دیدارها در هفته های اول کمی سخت و دشوار است و تا بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند نیاز به زمان دارند. اما فکر می کنم تیم ما پتانسیل لازم برای یک شروع قدرتمند را دارد.

دیدگاه‌ها