کد خبر : 1540192 | 31 تیر 1397 ساعت 19:26 | 103.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکنان بی معرفتی کردند

سخنان تند پنجعلی پیرامون باشگاه پرسپولیس

مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس در حاشیه دیدار دربی امیدهای کشور سخنان تند و عجیبی را علیه مدیران سابق باشگاه پرسپولیس مطرح کرد و وضعیت قرمزپوشان را بحرانی دانست.

سخنان تند پنجعلی پیرامون باشگاه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه" محمد پنجعلی، رییس آکادمی باشگاه پرسپولیس در حاشیه دیدار دربی جوانان که با نتیجه تساوی به پایان رسید سخنان تندی را مطرح کرد و در خصوص جدایی برخی بازیکنان از جمع قرمزپوشان گفت:  ببینید این وضعیت این جا صدق می‌کند و بازیکنان بی معرفی کردند که باشگاه را ترک کردند. به دلیل این که آن‌ها دیدند اوضاع باشگاه خراب و از هر گونه نقل و انتقال محروم است به همین دلیل نباید باشگاه را تنها می‌گذاشتند و ما به آن‌ها نیاز داشتیم. پرسپولیس حتی این مشکل را در پایه‌های خود هم دارد.  ما در تیم جوانان بازیکن را داخل دروازه قرار دادیم و همین باعث شده با هر توپی تن و بدن ما بلرزد. تیم نوجوانان ما کلا شش نفره است و به اجبار بازیکنان نونهالان خود را به نوجوانان می‌آوریم.


وی در ادامه عنوان کرد:ما چوب مشکلات مدیریت قبلی را خوردیم. مشکلاتی که مدیریت قبلی به وجود آورد و به قول معروف باشگاه را شخم زدند و رفتند و جوابگو نیستند. باید مسئولین قبلی بیایند و به مردم بگویند پول‌هایی که دریافت کردند را چیکار کردند. چگونه مسئولین مردم عادی را بازخواست می‌کنند؛ همانطور هم باید این افراد که ضربه به عشق مردم زدند را هم مورد مواخذه قرار دهند. حالا می‌خواهد آقای طاهری باشد یا هر کس دیگری. این آقایان به پرسپولیس ضربه زدند و حالا از دور به وضعیت باشگاه می‌خندند. 


پنجعلی هم‌چنین در رابطه با طلبکاران زیاد دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که مشکلات متعددی برای آن‌ها به وجود آورده‌اند، تصریح کرد: این نشات گرفته از تفکر دولتی است. آن‌ها نگاه دیگری به فوتبال دارند  و به دنبال نابودی آن هستند. همه جای دنیا فوتبال دست مردم است اما اینجا نیست و حتی دلیل آن را هم اعلام نمی‌کنند تا شک و شبهه از بین رود. اصلا چرا باید آقایان افراد نظامی را به فوتبال بیاورند و به عنوان مدیر انتخاب ‌کنند.


مدیر آکادمی باشگاه پرسپولیس در واکنش به همکاری با فرد نظامی مانند رویانیان در این باشگاه تاکید کرد: من هر موقع مسئولیتی داشتم حرفم را به مردم زدم و حتی با آقای رویانیان هم مشکل داشتم. من در وطنم با تمام سختی‌ها با جوانان کار کردم. درست است که گرین کارت بگیرم و به آمریکا بروم؟ محمد پنجعلی کجای فوتبال باید باشد؟ من 18 سال در پرسپولیس و 15 سال در تیم ملی بودم و در هر کدام 10 سال سابقه کاپیتانی تیم ملی را دارم. بهترین کاپیتان آسیا هستم و این انتخاب هم در داخل ایران اتفاق نیفتاده تا بگویند آقا زاده است. من در کلاس مربیگری نفر اول در انگلستان شدم اما حالا از بالا فوتبال را دنبال می‌کنم. کسانی که فساد کردند هنوز هستند و کسانی که 3 تیم را به لیگ یک انداختند هنوز هم تیم دارند و فعالیت می‌کنند. 


محمد پنجعلی عدم به کارگیری بازیکنان شاخص باشگاه پرسپولیس مانند مهدوی‌کیا و هاشمیان در تیم‌های پایه این باشگاه را رد کرد و گفت: این حرف شما نادرست است. ما آشوری، کرمانی مقدم، اسماعیل حلالی، محمد برزگر، رضا جباری و محمود خوراکچی را به اینجا آوردیم اما مشکلاتی وجود دارد.این بچه‌های ما هنوز پول نگرفتند. ما لباس نداریم و حتی آب خوردن هم نداریم. امروز دقیقه 90 به ما لباس رسید. مشکلات کل کشور ما را گرفته است. مهدی مهدوی کیا را کجا بیاورم با این امکانات؟ بچه های خودمان قبول نمی‌کنند که با این وضعیت کار کنند. مربی جوانان ما داخل زمین پایش تاول زده اما مسئولین می‌گویند بروید حنا بگذارید تا خوب شود. بازیکنان ما یک جفت کفش ندارند برای بازی کردن چه برسد به داشتن دکتر برای تیم!

دیدگاه‌ها