کد خبر : 1540268 | 01 مرداد 1397 ساعت 11:36 | 226.4K بازدید | 0 دیدگاه

سالها است لیاقت بازی در تیم ملی را نداری

هوینس: خوشحالم دوران مزخرف اوزیل در تیم ملی تمام شد

رئیس باشگاه بایرن مونیخ، اولی هوینس کمی پیش از سفر تیم بایرن به آمریکا، به انتقاد از بیانیه‌ی روز یکشنبه‌ی مسوت اوزیل پرداخت.

هوینس: خوشحالم دوران مزخرف اوزیل در تیم ملی تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، اولی هوینس در مصاحبه با روزنامه‌ی بیلد آلمان با لحنی بسیار تند و بی‌سابقه از ملی‌پوش سابق آلمانی انتقاد کرد. هوینس به بیلد می‌گوید "خوشحالم که دوران حضور او در تیم ملی تمام شد. او سالها بود که مزخرف بازی می‌کرد. آخرین دوئلی که او در آن برنده شده بود به قبل از جام جهانی 2014 برمی‌گردد. حالا هم خودش و عملکرد بسیار ضعیفش را پشت آن عکس مخفی می‌کند".

 

هوینس می‌گوید هر وقت که بایرن با آرسنال بازی داشته، بایرنی‌ها او را هدف می‌گرفته‌اند چرا که می‌دانسته‌اند اوزیل نقطه‌ی ضعف آرسنال است.

 

هوینس گفت" هیچکس نمی‌گوید که او در جام جهانی چقدر مزخرف بازی کرد. 35 میلیون دنبال‌‌کننده‌ی کم سن و سال او در شبکه‌های اجتماعی که البته خیلی‌هایشان واقعی نیستند اگر او در یک بازی تنها یک سانتر سالم کرده باشد می‌گویند اوزیل معرکه بازی کرده است".

 

هوینس به بیلد گفت:" اتفاقی که برای کشور ما افتاده فاجعه است. ولی باید یک بار دیگر به همه یادآوری کنم که اتفاقی که برای تیم ملی ما افتاده ورزشی است و همه‌ی حرف ما به ورزش برمی‌گردد. واقعیت این است که اوزیل از نظر ورزشی سالها است لیاقت بازی در تیم ملی آلمان را نداشته".

 

اوزیل اولین بار در سال 2010 با پیراهن تیم ملی آلمان به میدان رفته و 92 بازی ملی در کارنامه دارد. او در این مدت برای مانشافت 23 گل به ثمر رسانده. اوزیل در جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی به همراه تیم ملی جوان آلمان مقام سوم دنیا را بدست آورد و چهار سال بعد در برزیل، جام جهانی را بالای سر برد.


تا پیش از بازی آلمان و سوئد در جام جهانی روسیه که با پیروزی 2-1 آلمان به پایان رسید و اوزیل در آن حضور نداشت، اوزیل در 26 بازی جام ملتهای اروپا و جام جهانی همیشه به عنوان یکی از یازده بازیکن فیکس یواخیم لو در میدان حضور داشت. اوزیل در بازی بعدی دوباره به ترکیب فیکس مانشافت برگشت، بازی‌ای که با شکست 2-0 ژرمن‌ها در مقابل کره‌ی جنوبی رقم خورد و آلمان را به خانه فرستاد. حالا دیگر می‌دانیم که آن بازی، آخرین بازی اوزیل با پیراهن تیم ملی آلمان بوده است.

 

منبع : بیلد   مترجم : آرش جلال منش

دیدگاه‌ها