کد خبر : 1540291 | 01 مرداد 1397 ساعت 12:00 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

باید از زنوزی تشکر کنیم

آذرنیا: برگشتم تا دینم را به هواداران تراکتور ادا کنم

سرپرست جدید تراکتورسازی از دلایل بازگشتش به این تیم گفت.

آذرنیا: برگشتم تا دینم را به هواداران تراکتور ادا کنم

به گزارش "ورزش‌سه"، روز گذشته با نظر مدیران باشگاه تراکتورسازی و شخص محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه حسن آذرنیا سرپرست و مربی سابق سرخپوشان تبریزی به این تیم برگشت و سرپرستی تیم را برعهده گرفت. آذرنیا که محبوبیت بالایی نزد هواداران تراکتورسازی دارد، حالا برگشته و امیدوار است تراکتور روزهای خوبی را سپری کند.


او درباره بازگشتش به تراکتورسازی گفت: «من از سال 53 در تیم تراکتورسازی به عنوان بازیکن، مربی، سرپرست، مدیر سازمان و سرمربی حضور داشته‌ام. مدتی از تیم محبوبم دور بودم که به لطف خدا و با دستور جناب آقای زنوزی این افتخار را پیدا کردم تا دِینم را به هواداران تراکتورسازی و تیم شهرم ادا کنم. جا دارد از مجموعه باشگاه گسترش فولاد که واقعاً از ساختار خوب و منسجمی برخوردار بود، تشکر کنم و امیدوارم در طول دورانی که در خدمتشان بودم از بنده راضی بوده باشند. امیدوارم مسئولیت خطیری که در تراکتورسازی به من سپرده شده است را مثل سال‌های گذشته به خوبی انجام دهم.»


وی ادامه داد: «چندین ماه بحث بازگشتم به تراکتورسازی مطرح بود که دو روز پیش در روز بازی دوستانه با شهرداری ماهشهر، آقای زنوزی در جلسه‌ای از من خواستند تا در کنار تیم تراکتور حضور داشته باشم و بنده هم با کمال میل این مسئولیت را پذیرفتم. من رسماً فعالیتم را در این تیم شروع می‌کنم و امیدوارم فصل خوبی را در کنار تراکتور و هوادارانش داشته باشم.»


آذرنیا درباره آینده تراکتورسازی افزود: « معتقدم با بازیکنانی که جذب شده‌اند خصوصاً 2 بازیکن خارجی و دیگر بازیکنان خارجی که قرار است به تیم ملحق شوند، روزهای خوبی در انتظار تراکتور لیگ هجدهم خواهد بود. از طرفی با حضور آقای جان توشاک که نیازی به تعریف و تمجید من ندارد، یقین دارم امسال می‌توانیم با حمایت هواداران اولین قهرمانی تراکتور را در لیگ برتر جشن بگیریم.»


وی همچنین گفت: « باید از مالک محترم باشگاه تشکر ویژه‌ای داشته باشم چراکه در این شرایط اقتصادی پیش قدم شدند و بال و پر تراکتورسازی را گرفتند. ایشان واقعاً برای فوتبال آذربایجان نعمت بزرگی هستند که باید قدر این نعمت را بدانیم. مطمئنم با مالکیت آقای زنوزی، فصل جدید، فصل تراکتورسازی و هوادارانش خواهد بود.»

دیدگاه‌ها