کد خبر : 1540505 | 02 مرداد 1397 ساعت 09:14 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

لیورپول: مصدومیت ماتیپ نگران‌کننده نیست

لیورپول می‌گوید اطمینان دارد که پارگی عضله‌ی جوئل ماتیپ بازیکن این تیم در مصاف با بوروسیا دورتموند آنقدر جدی نیست که به مساله‌ای بلندمدت تبدیل شود ولی او دیگر در رقابتهای اینترنشنال چمپیونز کاپ بازی نخواهد کرد.

لیورپول: مصدومیت ماتیپ نگران‌کننده نیست

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه در جریان شکست 3-1 لیورپول در مقابل دورتموند در شهر شارلوت آمریکا، ماتیپ در اواسط نیمه‌ی اول از زمین بیرون رفت. یورگن کلوپ از این می‌ترسد که مشکل ران ماتیپ به مصدومیتی مرتبط باشد که نگذاشته بود مدافع لیورپول در فینال لیگ قهرمانان به میدان برود.


سرمربی لیورپول گفته بود:" این همان مصدومیت نیست. یک عضله‌ی دیگر است. ولی عضله است. امیدوارم فقط یک پارگی جزئی عضلانی باشد".


کلوپ امیدوار بود خیلی زود خبرهای مثبتی از وضعیت ماتیپ بشنود ولی باشگاه لیورپول روز دوشنبه اعلام کرد که ماتیپ 26ساله به دلیل پارگی عضله‌اش به لیورپول بازمی‌گردد.


در بیانیه‌ی باشگاه لیورپول آمده:" جول ماتیپ، تور پیش‌فصل ما در آمریکا را ترک می‌کند تا برای بهبود مصدومیت عضلانی‌ای که در بازی با بوروسیا دورتموند به آن گرفتار شده بود به لیورپول بازگردد".


 مدافع لیورپول در اواسط نیمه‌ی اول آن بازی به این مصدومیت دچار شد و بلافاصله تعویض شده و زمین بازی را ترک کرد.

 

در بیانیه‌ی باشگاه لیورپول آمده:" با اینکه مصدومیت عضلانی‌ای که او در ناحیه‌ی بالای پایش با آن مواجه شده در طولانی‌مدت نگران‌کننده نیست ولی ماتیپ در دو بازی باقی‌مانده‌ی ما در آمریکا حضور نخواهد داشت. بنابراین او به لیورپول برخواهد گشت تا روند بهبود خود را در مقر باشگاه ادامه دهد".

دیدگاه‌ها