کد خبر : 1540610 | 02 مرداد 1397 ساعت 16:49 | 40.4K بازدید | 0 دیدگاه

امشب با بازیکنان قرارداد می بندیم

نصیرزاده: کریمی سرمربی ماشین سازی است

فیروز کریمی در لیگ هجدهم در تبریز خواهد ماند اما امسال او روی نیمکت ماشین سازی شهریار تبریز خواهد نشست.

نصیرزاده: کریمی سرمربی ماشین سازی است

به گزارش" ورزش سه" تیم گسترش فولاد تبریز سرانجام به ماشین سازی تبریز تغییر نام داد و قرار است فصل آینده به این نام در لیگ برتر شرکت کند. هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل تیم گسترش فولاد سابق و ماشین سازی جدید در رابطه با شرایط این باشگاه و وضعیت سرمربی این تیم گفت:« همانطور که فهمیدید امروز تغییر نام باشگاه رسمی شد. سرمربی تیم ما در فصل آینده هم آقای فیروز کریمی خواهد بود.»


او افزود:«ما هم مثل بقیه ایرانی ها که درسهایشان را برای شب امتحان می گذارند در دقیقه نود به دنبال عقد قرارداد با بازیکنان مدنظرمان هستیم.»


نصیرزاده همچنین گفت:« ما با اسماعیل فرهادی، عزیز معبودی و سیداحمد موسوی به توافق رسیده و قراردادشان را تمدید کردیم. میلاد زنیدپور اما برای بازی در تیم های خارجی از جمع ما جدا شد.»


مدیرعامل ماشین سازی شهریار تبریز همچنین گفت:« امروز همچنین با احمد مهدی زاده، محسن یوسفی، فرید بهزادی کریمی، مجتبی شیری و محمد حسین کنعانی زادگان مذاکرات را انجام دادیم و تا آخر امشب تکلیف این بازیکنان مشخص خواهد شد.»


نصیرزاده که پیش از این از تغییر دستیاران فیروز کریمی خبر داده بود در این رابطه هم گفت:« دستیاران آقای کریمی امسال یوسف بخشی زاده، ناصر فرشباف، بهزاد بشتایم و علیرضا مرادی خواهند بود.»

دیدگاه‌ها