کد خبر : 1540649 | 02 مرداد 1397 ساعت 18:12 | 47.1K بازدید | 0 دیدگاه

دیدار ستاره‌های استقلال در مسجد نور (عکس)

مراسم ختم پدر ستاره محبوب استقلالی ها محل دیدار بازیکنان سرشناس قدیمی و جدید این تیم بود.

به گزارش" ورزش سه" امروز در مسجد نور میدان فاطمی تهران مراسم یادبود پدر فرهاد و فرزاد مجیدی دو بازیکن سابق استقلال و تیم ملی ایران برگزار شد. در این مراسم تعداد زیادی از چهره های سرشناس فوتبال و دیگر اقشار حضور داشتند. از نکات جالب این مراسم می توان به حضور بازیکنان مطرح حال حاضر استقلال و بازیکنان قدیمی این تیم اشاره کرد. 


حنیف عمران زاده مدافع سابق و محبوب استقلالی ها امروز در مسجد نور با پژمان منتظری و خسرو حیدری دو بازیکن حال حاضر استقلال روبرو شد. حنیف سابقه بازی در کنار این دو بازیکن را در استقلال دارد اما امروز آن ها در استقلال هستند اما عمران زاده بعد از یکی دو فصل ناموفق مشخص نیست که امسال چه برنامه ای دارد.

 


استقلالی ها روزهای متفاوتی را می گذرانند. باشگاه با تغییرات مدیریتی مواجه شده و تعدادی از مهره های کلیدی این تیم جدا شده اند. البته مدیرعامل جدید مشغول به کار شده و در نقل و انتقالات بازیکنان خیلی خوبی جذب شده اند ضمن اینکه استقلال آنقدر بازیکن خوب دارد که هنوز هم یکی از پرمهره ترین تیم های لیگ برتر است. حضور بازیکنانی مثل خسرو حیدری و پژمان منتظری امسال می تواند کمک زیادی به وینفرد شفر بکند چرا که استقلال امسال بازیکنان جوان زیادی را به خدمت گرفته و ترکیب این بازیکنان می تواند این تیم را تبدیل به تیمی جذاب و پرانرژی کند.

دیدگاه‌ها