کد خبر : 1540655 | 02 مرداد 1397 ساعت 19:18 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس فدراسیون آرژانتین استعفا نخواهد داد

کلودیو تاپیا رئیس فدراسیون آرژانتین تاکید کرد هرگز قصد استعفا ندارد.

رئیس فدراسیون آرژانتین استعفا نخواهد داد

 

به گزارش "ورزش سه"، ناکامی آلبی سلسته در جام جهانی باعث شد بسیاری خواهان استعفای کلودیو تاپیا از سمت خود باشند اما او مدعی شد برنامه ریزی بلند مدتی برای بهبود شرایط داشته و نمی خواهد سمت خود را ترک کند.

 

کلودیو تاپیا گفت: "احساس می کنم جریانی علیه من وجود داشته و قصد دارد من را از فدراسیون حذف کند. چنین احساسی را پیش از دیدار برابر اکوادور در مرحله مقدماتی نیز داشتم اما گفته بودم حتی اگر در دور گروهی نیز حذف شویم من خیال استعفا ندارم و با توجه به اینکه من در رای گیری برای 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شدم، علیرغم اتفاقاتی که علیه من رقم می خورد هرگز تمایلی به استعفا ندارم.

 

1315692

 

گروهی همیشه قصد نادیده گرفتن من را دارند اما تنها ظرفیت ممکن برای اثبات خودم را مدیریت درست می دانم. به جز نتایج، دیگر پارامترها نیز برای شرایط ما مهم است و ما می دانیم که باید تمرکز خود را روی پیشرفت فوتبال خود قرار دهیم. ما بر مشکلات زیادی در طول مسیر غلبه کردیم و می دانستیم چگونه با بهره گیری از منابع مالی سرمیه گذاری کنیم."

 

تاپیا همچنین در مورد آرماندو پرز رئیس فدراسیون قبلی گفت: "وقتی می شنوم که او از من انتقاد می کند باید بگویم من نیز حرف های زیادی برای گفتن دارم. او از مشروعیت لازم برای این پست برخوردار نبود زیرا از سوی مدیران انتخاب نشده بود و به سختی می شد نقطه قوتی در او یافت.

 

فدراسیون فوتبال آرژانتین نیاز به پروژه ای بزرگ برای بازسازی داشت و همه می دانند که این موضوع نیاز به زمان دارد. جامعه نیز این موضوع آگاه است و ما به 8 سال زمان برای عملی کردن این موضوع نیاز داریم.

 

شما می بینید که بسیاری از جوانان بین 12 تا 16 سال آرژانتین را ترک می کنند و ما می خواهیم آنها را شناسایی کنیم زیرا شاید آنها تبدیل به لیونل مسی نشوند اما می توانند در آینده برای تیم ملی بازی کنند.

 

هدف فعلی ما فتح کوپا آمریکا نیست و ما برای 8 سال بعد برنامه ریزی کرده ایم که جام جهانی قطر نیز در میانه راه قرار دارد. ما در حال برنامه ریزی برای پروژه ای بزرگ هستیم و باید بدانیم در سالهای اخیر همه چیز خوب پیش نرفته است."

 

دیدگاه‌ها