کد خبر : 1540712 | 03 مرداد 1397 ساعت 01:36 | 51.9K بازدید | 0 دیدگاه

آ اس رم از بارسلونا شکایت می کند؟

مونچی، مدیر ورزشی آ اس رم، اعلام کرد که جالوروسی در مورد به هم خوردن انتقال مالکوم به این باشگاه و رفتن این ستاره برزیلی به بارسلونا، اقدام قانونی خواهد کرد.

آ اس رم از بارسلونا شکایت می کند؟

به گزارش "ورزش سه"، بوردو شب گذشته اعلام کرد که برای انتقال مالکوم به رم، با این باشگاه بر سر مبلغ 38 میلیون یورو به توافق رسیده اما خیلی زود باشگاه بارسلونا وارد ماجرا شد و با انتقالی 41 میلیون یورویی، این بازیکن را به خدمت گرفت؛ اتفاقی که باعث عصبانیت رمی ها شده است.

مونچی به تلویزیون اختصاصی رم گفت:" من برای آنچه رخ داد، بسیار متاسفم. من معتقدم که ما با بوردو به توافق کامل رسیدیم و حتی پیشنهاد بالاتری برای انجام انتقال دادیم.

رئیس باشگاه جیمز پالوتا تصمیم گرفت که بهترین پیشنهاد ممکن را ارائه کند اما وقتی خرید این بازیکن تبدیل به یک حراجی شد، ما تصمیم گرفتیم از آن بیرون بیاییم. اگر بازیکنی بخواهد به رم بیاید، فوق العاده است اما اگر نخواهد بیاید، ما هم او را نمی خواهیم.

به هواداران قول می دهیم که سخت کار کنیم تا بازیکنی در اندازه های مالکوم و حتی بهتر از او بخریم. اکنون باشگاه در حال بررسی شرایط برای انجام اقدام قانونی است. درست است که چیزی امضا نشد اما پیام های زیادی بین نمایندگان باشگاه ها و رئیس آنهاست که ارزش بررسی کردن را دارد."

دیدگاه‌ها