کد خبر : 1540723 | 03 مرداد 1397 ساعت 08:45 | 22.7K بازدید | 0 دیدگاه

مسی‌ها امشب راهی اندونزی می‌شوند

اعضای تیم فوتسال مس سونگون برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا راهی اندونزی می‌شوند.

مسی‌ها امشب راهی اندونزی می‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، تیم مس سونگون که بعد از دو نایب قهرمانی و یک مقام سومی، به مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران رسید، خود را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند و در روزهای اخیر تمرینات خود را به طور جدی پیگیری کرده است.

 

با تصمیم حمید بی‌غم، سرمربی مس سونگون ورزقان، بازیکنان با تجربه این تیم طی چهار روز اخیر(از روز یکشنبه) اردوی آماده سازی خود را در هتل المپیک تهران برپا کردند و در سالن کمپ تیم ملی تمرینات‌شان را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا پشت سر گذاشتند، طوری که حتی در بازی دیروز این تیم در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر نفرات امید و جوانان مس سونگون به مصاف اهورا بهبهان رفتند.

 

مس سونگون ورزقان که با بهره‌مندی از نفرات با تجربه و سرشناسی مثل حسین طیبی، محمدرضا سنگ‌سفیدی، ابوالقاسم عروجی، سعید تقی‌زاده، علیرضا صمیمی و ... در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می‌کند، به دنبال جبران ناکامی سال گذشته گیتی‌پسند در کسب عنوان قهرمانی و همچنین افتخارآفرینی در رقابت‌های آسیایی است.

 

اعضای تیم مس سونگون، نماینده ایران در لیگ قهرمانان فوتسال ساعت ۱۹ امروز راهی فرودگاه امام خمینی می‌شوند، ساعت ۲۳ به سمت دوحه قطر پرواز می‌کنند و بعد از آن با پرواز دیگری به سمت اندونزی، محل برگزاری رقابت‌های آسیایی خواهند رفت.

دیدگاه‌ها