کد خبر : 1540813 | 03 مرداد 1397 ساعت 13:27 | 8.8K بازدید | 0 دیدگاه

ابراهیمی: مقابل سایپا از پیش بازنده نیستیم

هافبک سپیدرود تاکید کرد تیمش برای کسب امتیاز مقابل سایپا به میدان می رود و مقابل نارنجی پوشان حریف دست و پا بسته ای نخواهند بود.

ابراهیمی: مقابل سایپا از پیش بازنده نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، حسین ابراهیمی هافبک تیم سپیدرود در خصوص اولین دیدار تیمش در لیگ هجدهم مقابل سایپا گفت: خوشبختانه سپیدرود به ثبات رسیده و بچه ها با تمرکز بیشتری تمرین می کنند. ما تمرینات مان را به دلیل مشکلات و حواشی مدیریتی دیر آغاز کردیم و برای همین در مقایسه با سایپا از لحاظ بدنی عقب هستیم. اما به هیچ عنوان حریف دست و پا بسته ای نیستیم و برای کسب امتیاز به میدان خواهیم رفت.


او ادامه داد: ما سال گذشته مقابل همین سایپا 4 امتیاز گرفتیم و آنها موفق به شکست ما نشدند.به هیچ عنوان مقابل سایپا از پیش بازنده نیستیم اما واقعیت این است که کار سختی داریم. آنها از هفته ها قبل تمرینات خود را آغاز کرده اند و مسلماً شرایط بهتری دارند. سپیدرود دومین سال حضور در لیگ برتر را سپری می‌کند و ما خیلی امیدواریم شروع خوبی داشته باشیم. رفته رفته مسابقات لیگ سخت‌تر می ‌شود و چه بهتر که در همان هفته‌های اول امتیازات لازم را کسب کنیم و پر قدرت به کارمان ادامه دهیم. به این شکل در ادامه مسابقات آرامش بیشتری خواهیم داشت.


ابراهیمی با اشاره به مشکلات مالی موجود در تیمش خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش همه دوستان بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شده تا بچه ها با روحیه بهتین به میدان بروند. امیدوارم همه بازیکنان به حق و حقوق خود برسند چرا که در این شرایط اقتصادی نمی توان با وعده و قول زندگی کرد.


هافبک سپیدرود درباره همکاری با خداداد عزیزی گفت: ایشان در همین مدت کم رابطه خوبی با بازیکنان پیدا کرده و تعامل خوبی با بچه ها دارند. هنوز مسابقات شروع نشده ولی قطعا با پیش رفتن رقابت ها شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها