کد خبر : 1540815 | 03 مرداد 1397 ساعت 13:33 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

اسدی: بی صبرانه منتظر شروع لیگ یک هستیم

مدافع اکسین البرز ابراز معتقد است تیمش با پتانسیلی که در اختیار دارد می تواند جزو مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر باشد.

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی اسدی مدافع با تجربه اکسین البز درباره آخرین وضعیت تیمش برای حضوردر رقابت های لیگ دسته اول گفت: ما شرایط خیی خوبی داریم. یک اردوی مفید را در سرعین اردبیل پشت سر گذاشتیم و در ارتفاع تمرینات خوبی را برگزار کردیم. ما برنامه بدنسازی پرفشاری داشتیم و البته دو بازی تدارکاتی هم مقابل ملوان و گسترش فولاد برگزار کردیم.


او ادامه داد: چند روزی است که به تهران آمده ایم و تمرینات تاکتیکی خودمان را دنبال می کنیم. هرچه به پیش می رویم شناخت بچه ها از یکدیگر کامل تر شده و به هماهنگی بیشتری می رسیم. با بازیکنانی که در اختیار داریم و پتانسیل موجود می توانیم جزو مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر باشیم. هرچند کار در لیگ یک شرایط خاص خودش را دارد و باید یک ماراتن واقعی را تجربه کرد.


اسدی درباره حضور خود و دیگر بازیکنان سابق تراکتورسازی در اکسین گفت: من که می خواستم این فصل دیگر بازی نکنم اما با صحبت های آقای کمالوند قرار شد یک فصل دیگر ادامه بدهم. بازیکنان دیگر هم که تجربه کار با آقای کمالوند را داشته اند می دانند که می توانند با او فصل خوبی را تجربه کنند برای همین وقتی اسم ایشان مطرح می شود دیگر لیگ برتر و لیگ یک خیلی مهم نیست.

 

1322238

 

1322237

دیدگاه‌ها