کد خبر : 1540874 | 03 مرداد 1397 ساعت 17:23 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

نفت که صاحب ندارد

نصرتی: زنوزی و نصیرزاده پاسخ طلبکاران را بدهند

مدافع اکسین البرز می گوید هنوز از تیم های گسترش فولاد و نفت تهران طلب دارد و علی رغم داشتن حکم قطعی نتوانسته مطالباتش را وصول کند.

نصرتی: زنوزی و نصیرزاده پاسخ طلبکاران را بدهند

به گزارش "ورزش سه"، محمد نصرتی مدافع این فصل اکسین البرز درباره مطالبات فصل قبل خود از تیم های نفت تهران و گسترش فولاد تبریز به خبرنگار ما گفت: اصلا تیمی به نام نفت تهران وجود ندارد و مشخص نیست این تیم در مسابقات فصل آینده دست اول شرکت کند یا نه. من تنها 20 درصد از قرارداد فصل قبلم را دریافت کردم و هنوز منتظرم تا ببینم چه تصمیمی برای نفت گرفته خواهد شد. البته در نهایت وزارت نفت و مسولان ورزشی این وزارتخانه باید پاسخگوی تعهدات خود در قبال بازیکنان باشند.


او ادامه داد: من بابت مطالباتم از گسترش فولاد شکایت کرده ام. از کمیته تعیین وضعیت، کمیته انضباطی و کمیته استتیناف رای قطعی دارم و حتی یک رونوشت از آن را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده ام. واقعا بعضی شبها خواب نفت و گسترش فولاد را می بینم.


نصرتی با اشاره اینکه هنوز نتوانسته از راه تعامل به نتیجه برسد، خاطرنشان کرد: کاش آقای زنوزی به جای این همه ریخت و پاش به فکر بدهکاری های خود نیز باشد. شما ببینید بازیکنان خارجی به راحتی شکایت می کنند و به حق و حقوق خود و جرایم دیرکرد هم می رسند ولی من هنوز از پرسپولیس و تراکتورسازی هم طلبکارم.

دیدگاه‌ها