کد خبر : 1540879 | 03 مرداد 1397 ساعت 17:41 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

باشگاه اسپورتینگ لیسبون:

انتقال جلسون به اتلتیکو قانونی نیست!

امروز جلسون مارتینس، وینگر ملی پوش اسپورتینگ لیسبون به اتلتیکو مادرید پیوست اما باشگاه پرتغالی معتقد است که این انتقال، غیرقانونی است.

انتقال جلسون به اتلتیکو قانونی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش باشگاه اتلتیکو مادرید رسما اعلام کرد که جلسون مارتینس، وینگر جوان باشگاه اسپورتینگ لیسبون را به خدمت گرفته است.

جلسون که پس از جنجال هواداران اسپورتینگ در هفته های پایانی فصل گذشته، قراردادش را یکطرفه فسخ کرده بود با قراردادی 6 ساله از این پس برای اتلتیکو توپ خواهد زد در حالی که اسپورتینگ معتقد است که این انتقال قانونی نیست و به فیفا شکایت خود را تقدیم کرده است.

 

 

1322241

 

 

مسئولان اسپورتینگ معتقدند که از اتلتیکو 20 میلیون یورو تقاضا کرده بودند اما پس از اینکه در این مورد به توافق نرسیدند، باشگاه اسپانیایی اقدام به عقد قرارداد با جلسون کرده است.

مارکا در همین رابطه گزارش داد که اتلتیکو برای حفظ روابط دوستانه خود با اسپورتینگ، ابتدا پیشنهاد 15 میلیون یورویی برای جلسون ارائه داد و در ادامه اعلام کرد که حاضر است ویه تو و موریرا را نیز به این باشگاه قرض بدهد اما پس از اینکه با مخالفت اسپورتینگ مواجه شد در نهایت تصمیم به نهایی کردن انتقال جلسون گرفت.

دیدگاه‌ها