کد خبر : 1540887 | 03 مرداد 1397 ساعت 18:53 | 24.8K بازدید | 0 دیدگاه

آمار خوب جایگزین قلی‌زاده در سایپا

علی داشتی در سایپا مسئولیت سنگینی عهده دار شده و باید جای خالی علی قلی زاده را پر کند.

به گزارش "ورزش سه"، علی قلی زاده فصل گذشته نمایش بسیار خوبی در لیگ برتر داشت و در مراسم برترین های فوتبال ایران نیز به عنوان پدیده فصل هفدهم لیگ برتر معرفی شد؛ هر چند قلی زاده پیش تر نیز در لیگ برتر درخشیده بود و انتخاب او به عنوان پدیده لیگ برتر جای تامل داشت.


این بازیکن فصل گذشته با ۷ پاس گل خود را به عنوان دومین گلساز لیگ معرفی کرد و علاوه بر این ۶ بار نیز برای تیمش گلزنی کرد و ۲ پنالتی نیز به دست آورد که ۲ گل برای نارنجی پوشان به دنبال داشت؛ با این حال همین درخشش سبب شد تا باشگاه شالروآ خواهان حضور او در این تیم شود و راهی فوتبال اروپا شد.


با خروج قلی زاده علی دایی برای پر کردن جای این بازیکن سرعتی و تکنیکی خود به سراغ علی دشتی رفت که فصل خوبی را در تیم فوتبال پارس جنوبی جم پشت سر گذاشت.


این بازیکن که دقیقا در همان پستی به میدان می رفت که قلی زاده برای سایپا بازی می کرد، در طول لیگ هفدهم 4 بار برای این تیم گلزنی کرد و 2 پاس گل هم برای هم تیمی های خود ارسال کرد؛ ضمن اینکه مانند 4 پنالتی برای پارس جنوبی جم گرفت تا تاثیر زیادی در نمایش خوب این تیم در لیگ هفدهم داشته باشد.


علی دایی معمولا وسواس زیادی روی بازیکنان انتخابی خود دارد و اینکه علی دشتی بازیکن مورد نظر این چهره برای پر کردن جای قلی زاده شده، می تواند مسئولیت های این بازیکن را برای پر کردن جای خالی این بازیکن بیشتر هم بکند.


گفتنی است تیم فوتبال سایپا روز آینده از ساعت 20:45 دقیقه به مصاف سپیدرود می رود و علی دشتی می تواند اولین حضور خود را در ترکیب سایپا و در کنار مهدی ترابی در خط حمله تجربه کند.

 

 

دیدگاه‌ها