کد خبر : 1540889 | 03 مرداد 1397 ساعت 18:56 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانس باشیم می توانیم سهمیه بگیریم؛

مشکل پور: امسال شیری بهترین بازیکن لیگ می‌شود

سجاد مشکل پور هافبک تیم فوتبال پیکان می گوید بازی کردن در دیدار اول لیگ برابر استقلال یا تیم های دیگر تفاوتی ندارد.

مشکل پور: امسال شیری بهترین بازیکن لیگ می‌شود 

به گزارش ورزش سه، سجاد مشکل پور مدافع تیم فوتبال پیکان در مورد بازی با استقلال و اینکه آیا به نظرش نسبت به سایر رقبا اولین بازی آنها با آبی پوشان سخت نیست که او در پاسخ می گوید: نه، به نظرم هر بازی شرایط خودش را دارد. خدا را شکر همه آماده این بازی هستیم و به نظرم اینکه بازی اول استقلال باشد یا هر تیم دیگری هیچ فرقی نباید به حال ما بکند، ما تمام تلاش خودمان را می کنیم که ان شاءالله سربلند از این بازی خارج شویم.

 

وی در ادامه در خصوص پیش بینی اش از بازی می گوید: تمام تیم پیکان تلاشش را برای نتیجه ای در خور می کند اما اینکه چه نتیجه ای حاصل شود دست خداست. 

 

او در پاسخ به سوالی که آیا امسال پیکان را باید جز مدعیان دانست یا نه هم گفت: به نظرم خیلی زود است بخواهیم در مورد سهمیه حرفی بزنیم ولی تنها چیزی را که می توانم به شما بگویم این است که کادر فنی تیمی یک دست و خوب را آماده و مهیای مسابقات کرده و ان شاءالله که بتوانیم در طول بازی ها موفق باشیم و به هدفی که مدنظر باشگاه است دست یابیم.

 

نظر مشکل پور را درباره انتخاب مهدی شیری به عنوان بازیکن اخلاق می پرسیم که او می گوید: به نظر من این انتخاب خیلی انتخاب درستی بود و مبارک مهدی باشد. ان شاءالله او در فصل جدید جایزه بهترین بازیکن لیگ را هم نصیب خود کند، من برای او از ته قلبم آرزوی موفقیت می کنم.

 

از مدافع پیکان در خصوص شرایط خودش و تیم پیکان و آمادگی اش برای رقابت های فصل هجدهم سوال می کنیم که او در پاسخ گفت: خدا را شکر تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم همه چیز خوب و حساب شده و منظم بود. همانطور که گفتم ما تمام سعی و تلاش مان را می کنیم که بتوانیم در این فصل سربلند باشیم همانگونه که همه شاهد این بودند ما روی بدشانسی سال گذشته هفته های آخر سهمیه آسیایی را از دست دادیم اما امیدوارم امسال علاوه بر توان و قدرت تیم شانس هم با ما یار باشد و بتوانیم به آن چیزی که لیاقتش را داریم برسیم.

دیدگاه‌ها