کد خبر : 1540898 | 03 مرداد 1397 ساعت 19:16 | 77.4K بازدید | 0 دیدگاه

پورموسوی: قرارداد رفیعی به مدت یک فصل است

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پیش از نخستین بازی تیمش در فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال گفت: اگر به تیم ما فرصت داده شود می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

پورموسوی: قرارداد رفیعی به مدت یک فصل است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از  ایسنا، فولاد و پارس جنوبی فردا (پنج‌شنبه) در چارچوب هفته نخست لیگ هجدهم از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم می‌روند.

 

اکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: امیدوارم بتوانیم با حمایت تماشاگران عزیزنمان فصل خوبی را رقم بزنیم. من در چند وقت اخیر سکوت کرده بودم و به خاطر شرایطی که در هفته‌های پایانی لیگ هفدهم به وجود آمده بود در سکوت بازیکنانمان را جذب کردیم. خوشبختانه امسال به ما این مجوز داده شد که بازیکن خارجی جذب کنیم. من از عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات راضی هستم و مطمئن باشید که اگر به این تیم فرصت داده شود می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

 

او درباره سروش رفیعی توضیح داد: سروش تازه به ما اضافه شده و زمان می‌خواهد. تمرینات انفرادی خوب است اما در تمرینات تیمی باید با ما هماهنگ شود. قرارداد سروش به مدت یک فصل است و تا زمانی که او را در اختیار داریم می‌توانیم درباره او صحبت کنیم. با توجه به جای خالی که در پست سروش داشتیم دو بازیکن خوب در این فصل جذب کردیم. تا زمانی که سروش را در اختیار داریم از او بهره می‌بریم. آن چه برای ما مهم است این است که در حال حاضر او آماده است و برای بازی اول در اختیارش داریم. فکر می‌کنم اگر سروش در نیم فصل دوم هم با ما بماند خیلی خوب است اما چیزی که مهم است این است که باید در نیم فصل نخست از او به نحو احسن استفاده کنیم.

 

سرمربی فولاد در پاسخ به این سوال که آیا تاکتیک این تیم نسبت به فصل گذشته متفاوت است یا نه گفت: ما با توجه به شرایطی که نسبت به سال گذشته داشتیم، خط به خط را بررسی کردیم و به این جمع بندی رسیدیم که باید تغییراتی بدهیم. این تغییرات بیشتر در خط حمله بود. هدف امسال ما قهرمانی است و باید برای این موضوع تلاش کنیم. در کل بیشترین تغییر ما در خط حمله بود.

 

پورموسوی در پاسخ به این سوال که آیا در بازی فردا همه بازیکنانش را در اختیار دارد، بیان کرد: کارت بازی بازیکنان خارجی ما آمده است و تنها منتظر ITC سروش هستیم.

 

او افزود: پارسال در پنج بازی اول کار سختی داشتیم چون با تیم‌های قهرمان جام حذفی و لیگ برتر بازی کردیم. هر پنج بازی ما امسال سخت است و باید با دو تیم تازه لیگ برتری شده هم بازی کنیم. پارس جنوبی در بازی‌های دوستانه بازی‌های خوبی انجام داده و نشان داده مانند فصل گذشته تیم خوبی دارد. پیش بینی ما این است که فردا بازی سختی داریم.

 

سرمربی فولاد ادامه داد: من از بازیکنانی که از جمع ما جدا شدند تشکر می‌کنم. ما نیاز داشتیم که در کادرفنی و بازیکنان تغییر ایجاد کنیم ولی این دلیلی بر ضعیف بودن آن‌ها نیست. امسال برای این که دنبال کارهای تخصصی‌تر بودیم یک مربی خارجی هم به کادر فنی اضافه کردیم.

 

پورموسوی در پایان درباره غایبان تیمش در دیدار فردا گفت: تنها میثم دورقی را در اختیار نداریم.

 

دیدگاه‌ها