کد خبر : 1540937 | 03 مرداد 1397 ساعت 23:23 | 91K بازدید | 0 دیدگاه

شکست لحظه آخری امیدهای ایران مقابل عراق

شاگردان زلاتکو کرانچار برتری مقابل امیدهای عراق را از دست دادند و با نتیجه ۲ بر یک شکست خوردند.

شکست لحظه آخری امیدهای ایران مقابل عراق

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امید ایران که خود را مهیای حضور در مسابقات آسیایی اندونزی می‌کند، برای برپایی اردوی آماده سازی از روز سه‌شنبه راهی عراق شده و تمریناتش را پیگیری کرده است.

شاگردان کرانچار از ساعت ۲۰:۳۰ چهارشنبه شب در استادیوم اربیل عراق به مصاف تیم ملی المپیک این کشور رفتند و در دقیقه ۳ روی حرکت تماشایی مهدی قائدی و شوت او که در محوطه ۶ قدم به مدافع عراق برخورد کرد، به گل رسیدند و نیمه اول را با برتری یک بر صفر به پایان رساندند.

 

1322347

 

در دقیقه ۵۰ روی ارسال توپ از سمت راست زمین و توپ ریباند شده، جاسم محمد موفق شد با شوت فنی پای راست دروازه تیم ملی امید ایران را باز کند و در حالی که بازی با تساوی یک بر یک رو به پایان بود، ضربه بغل پای چپ احمد جلال هم تیم عراق را به گل دوم رساند تا شاگردان کرانچار این مسابقه تدارکاتی را با شکست ۲ بر یک پشت سر بگذارند.

مهدی امینی، عارف آقاسی، محمد آقاجان‌پور، عارف غلامی، مهدی رحیمی، محمد سلطانی‌مهر، مهدی مهدی‌خانی، ابوالفضل رزاق‌پور، محمدامین اسدی، مهدی قائدی و یونس دلفی ۱۱ بازیکن اصلی تیم ملی امید ایران را برابر عراق تشکیل می‌دادند.

در شروع نیمه دوم محمد خدابنده‌لو، هافبک تیم پیکان جایگزین سلطانی‌مهر و شاهین عباسیان، مدافع راست پرسپولیس جانشین عارف غلامی شد و در ادامه نیز مهدی رحیمی، مهدی قائدی، محمدامین اسدی نیز به ترتیب جای خود را به مهران درخشان‌مهر، سید محمد خرم‌الحسینی و رضا جعفری دادند.

دیدگاه‌ها