کد خبر : 1540941 | 04 مرداد 1397 ساعت 00:15 | 58K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره ایرانی تبار مورد توجه گواردیولا

نقشه سیتی - سلتیک برای دنیل ارزانی

جوان ترین بازیکن جام جهانی ۲۰۱۸ به زودی با عقد قراردادی راهی منچسترسیتی می‌شود.

نقشه سیتی - سلتیک برای دنیل ارزانی

به گزارش "ورزش سه"، دنیل ارزانی ستاره ۱۹ ساله تیم ملبورن سیتی در آستانه یک انتقال بزرگ قرار دارد. نشریه دیلی میل در خبری اعلام کرد که منچسترسیتی او را با قیمت ۲۸۰ هزار پوند خریداری می‌کند و قرضی به سلتیک می‌فرستد.

 

انتقال از ملبورن سیتی به منچسترسیتی به سبب مالکیت مشترک دو باشگاه است و سیتیزن ها به نوعی قصد دارند با این کار، ارزش ستاره ایرانی - استرالیایی را بیشتر کنند.

 

1308537

 

ارزانی در حالی راهی سلتیک می‌شود که پیش از این نام تیم های مختلف انگلیسی و اسکاتلندی درباره او شنیده می‌شد اما در نهایت دنیل راهی سلتیک اسکاتلند می‌شود تا علاوه بر آشنایی با فضای فوتبالی بریتانیا، در لیگی پویا که از استانداردهای بالا برخوردار است، بازی کند.

 

باتوجه به سن بسیار پایین دنیل ارزانی، احتمالا او در آینده به یکی از مهم ترین و بزرگ ترین فوتبالیست های دنیا تبدیل خواهد شد. ستاره ای که شاید در آینده نامش کنار نام هایی نظیر هری کیول، مارک ویدوکا، کیهیل و... آورده شود.

ارزانی پیش تر مورد توجه تیم هایی چون آاس رم نیز بود اما سرانجام قرار بر این شد که به عنوان بازیکن تیم منچسترسیتی، راهی سلتیک اسکاتلند شود و در اسکاتیش چمپیونشیپ بازی کند. سلتیک باید در بازی برگشت لیگ قهرمانان به مصاف روزنبرگ نروژ برود.

 

پست بازی ارزانی هافبک هجومی، مرکزی و کناری است، یعنی جایی که اسکات براون باتجربه در آن حضور دارد.

 

لازم به ذکر است ارزانی متولد خرم آباد ایران است اما باتوجه به پرورش در کشور استرالیا  برای تیم ملی این کشور بازی میکند و در تیم ملی استرالیا سابقه گلزنی هم دارد.

دیدگاه‌ها