کد خبر : 1540952 | 04 مرداد 1397 ساعت 02:00 | 85.2K بازدید | 0 دیدگاه

جهانبخش: در زمان مناسبی به برایتون آمدم

علیرضا جهانبخش، ستاره جدید برایتون، با ابراز خوشحالی از پیوستن به این باشگاه، اعلام کرد که دوست دارد هرچه زودتر کارش را با تیم جدیدش شروع کند.

جهانبخش: در زمان مناسبی به برایتون آمدم

به گزارش "ورزش سه"، این ملی پوش ایرانی که فصل گذشته با پیراهن آلکمار، آقای گل لیگ هلند شد، امشب با یک انتقال رکوردشکن به باشگاه انگلیسی برایتون پیوست. او که سه سال قبل هم مورد توجه برایتون قرار گرفته بود، معتقد است که زمان مناسبی را برای این انتقال انتخاب  کرد.

او به سایت رسمی باشگاه برایتون گفت:" من خیلی خوشحالم که با این باشگاه قرارداد امضا کردم. واقعا منتظر بودم که که اینجا باشم؛ امکانات اینجا را ببینم و آدم های اینجا را.

برای رسیدن به اینجا، پروسه طولانی ای طی شد؛ روزهای شلوغی برای تصمیم گیری در مورد باشگاهی که می خواستم انتخاب کنم، طی شد اما من در نهایت اینجا هستم و از تصمیمم خیلی خوشحالم.  

من فرصت داشتم که سه سال قبل به اینجا بیایم و اگرچه باشگاه مناسبی برای من بود، زمان مناسبی برای آمدن به انگلیس نبود. من تصمیم گرفتم که بعد از سه سال به اینجا بیایم و منتظرم که هم تیمی هایم را ببینم و تمریناتم را آغاز کنم."

جهانبخش معتقد است که بعد از رسیدن به عنوان آقای گلی لیگ هلند، ترک این لیگ برایش غیرقابل اجتناب بود:" هواداران برایتون همیشه از تیم شان حمایت می کنند و من انرژی خوبی از آنها دریافت کردم. یکی از دلایل اصلی اینکه چنین تصمیمی گرفتم، به خاطر احساس خوبی بود که در مورد این باشگاه داشتم.  

سه سال قبل، چیز زیادی در مورد برایتون نمی دانستم اما اکنون چیزهای زیادی می دانم. همه این دلایل باعث شد که به این باشگاه فوق العاده بیایم.

 

 

1322339

 

من فصل گذشته بازی ها و نتایج برایتون را دنبال می کردم. پایان فصل گذشته زمان مناسبی بود تا هلند را ترک کنم. من تصمیم گرفتم که به باشگاه دیگری بروم و خیلی فکر کردم، از کسانی که به آنها اطمینان داشتم، سوال کردم و بیشتر آنها، واقعا نظر مثبتی در مورد پیوستن من به برایتون داشتند. من فصل گذشته واقعا درگیر بازی های آلکمار بودم اما در زمان های استراحت، بازی های لیگ برتر و دیدارهای برایتون را دنبال می کردم.

من به اینجا آمدم تا به برایتون کمک کنم و برای تیم بازیکن مهمی باشم. این همیشه برایم مهم بوده؛ در هر تیمی بازی کرده ام، تمام تلاشم را برای باشگاه و هواداران کرده ام.

اینجا هم دقیقا همینطور خواهد بود. من روزشماری می کردم تا به اینجا بیایم و قراردادم را امضا کنم. در نهایت همه چیز انجام شده و می توانم منتظر آغاز تمرینات، دیدن هواداران و رفتن به ورزشگاه برای بازی ها باشم.

ما بازیکنان خوبی در این فصل داریم و بعد از صحبت کردن با سرمربی، من واقعا احساس خوبی در مورد تاکتیک ها و شیوه بازی تیم دارم."

دیدگاه‌ها