کد خبر : 1540983 | 04 مرداد 1397 ساعت 10:32 | 59.9K بازدید | 0 دیدگاه

جهانبخش: کی روش به من گفت به برایتون بپیوندم

علیرضا جهانبخش، ستاره تیم ملی ایران تایید کرد که کارلوس کی روش حامی انتقال او به برایتون بوده است.

جهانبخش: کی روش به من گفت به برایتون بپیوندم

به گزارش "ورزش سه"، جهانبخش روز گذشته با 17 میلیون پوند از آلکمار جدا شد و به برایتون اند هوو آلبیون پیوست. این در حالیست که او سه سال پیش، در زمان حضور برایتون در چمپیونشیپ، پیشنهاد این تیم را به خاطر شرایط فیزیکی دشوار این لیگ رد کرده بود. علیرضا در فصل گذشته موفق شده بود 21 گل و 12 پاس گل به ثبت برساند و حالا که به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران تبدیل شده، تاکید کرد که کی روش حامی این انتقال بوده است.

 

 

1322392

 


او در مصاحبه با آرگس گفت:" در تصمیمم برای انتقال به برایتون، کارلوس کی روش از اولین نفراتی بود که با آن مشورت کردم و او نسبت به این انتقال بسیار مثبت بود. به او تمام گزینه هایی که در اختیارم بود را ارائه کردم و او نسبت به برایتون خیلی خوشبین بود. دفعه پیشین که برایتون به دنبال من بود، من 21 ساله بودم و خیلی فاکتورها در میان بود. کی روش چندین سال اینجا کار کرده و محیط، فرهنگ و همه چیز را بهتر می‌شناسد. این بار بدون هیچ شکی به من گفت به برایتون بپیوندم."


برایتون پیش از این در نقل و انتقالات زمستانی، لوکادیا، مهاجم آیندهوون را که جهانبخش در لیگ هلند بارها مقابلش بازی کرده بود، با 14 میلیون پوند به خدمت گرفت. همچنین پیشتر نیز با 10 میلیون دیوی پروپر، هافبک پی اس وی را خریده بود. جهانبخش درباره هم تیمی شدن با این دو گفت:" من مقابل دیوی بازی کرده ام. او بازیکنی بسیار خوب است و همینطور انسانی فوق العاده. مقابل لوکادیا نیز بازی کرده ام و او نیز بازیکن بسیار خوبی است. آنها نیز بخشی از دلایل من برای آمدن به برایتون بودند. شخصا آنها را نمی‌شناسم ولی منتظرم که آنها را ببینم."

دیدگاه‌ها