کد خبر : 1541005 | 04 مرداد 1397 ساعت 17:50 | 206.1K بازدید | 0 دیدگاه

استارت مدعی قهرمانی در افتتاحیه مشهد

ترکیب پرسپولیس برابر پدیده مشهد

برانکو در‌ دومین فاز محرومیتی تیمش از نقل و انتقالات با ترکیبی که ستاره‌های فصل گذشته از آن جدا شده‌اند پا به مشهد خواهد گذاشت.

ترکیب پرسپولیس برابر پدیده مشهد

به گزارش “ورزش سه”، بیرانوند بعد از حضوری درخشان در ترکیب تیم ملی و در جام جهانی دیر به اردوی آماده سازی اضافه شد و به همین دلیل در بازی امروز به کار گرفته نشده است تا بوژیدار رادوشوویچ همانند دیدارهای تدارکاتی وظیفه حراست از دروازه را برعهده گرفته باشد.


خط دفاعی پرسپولیس با کمترین تغییر و با حضور سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری و حسین ماهینی شکل گرفته است. خلیل زاده که با مصدومیت مواجه است با قبول ریسک حضور، در این بازی در ترکیب قرار گرفته است و حسین ماهینی نیز بعد از جدایی محرمی به سمت راست دفاعی بازگشته و در افتتاحیه لیگ برتر امیدوار به ارائه نمایش مدنظر کادرفنی و البته هواداران است.


در خط میانی اما تغییراتی بنیادین شکل گرفته است؛ فرشاد احمدزاده و وحید امیری به عنوان دو مهره کارساز و تاثیرگذار تیم جدا شده‌اند تا جا برای حضور فیکس بشار رسن و بازگشت سیامک نعمتی به یک خط عقب‌تر باز شود و ترکیب چهار نفره احمد نوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، بشار رسن و سیامک نعمتی در این خط برابر پدیده به میدان خواهند رفت.


در خط حمله آقای گل سرخ‌ها برای تداوم موفقیت لحظه‌شماری می‌کند. پرسپولیس که در طول سه فصل گذشته عنوان آقای گل را در جمع خود دیده، اینبار هم با حضور علی علیپور امیدوار به دستیابی به این عنوان است. در کنار شماره ۷۰ پرسپولیسی‌ها، امید عالیشاه حضور یافته است. بازیکنی که بعد از دوری یک ساله و نیمه از فوتبال با انگیزه زیادی به جمع سرخ‌ها اضافه شده و برای جشن گلزنی در ترکیب این تیم بی‌تابی می‌کند.

 

ترکیب پرسپولیس :

بوژیدار رادوشوویچ، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، امید عالیشاه، سیامک نعمتی و علی علیپور

دیدگاه‌ها