کد خبر : 1541015 | 04 مرداد 1397 ساعت 12:21 | 38.2K بازدید | 0 دیدگاه

ماراتون بزرگ یونایتد و میلان در آمریکا

پیروزی یونایتد بعد از 26 پنالتی

منچستریونایتد دیروز در جریان تور تدارکاتی پیش فصل خود در آمریکا به مصاف ای‌سی میلان رفت و در ضربات پنالتی به پیروزی رسید. شاگردان مورینیو با میلان به تساوی رسیدند ولی در ضربات پنالتی عجیب و نفس‌گیری که شاهد 26 پنالتی بود در نهایت پیروز از میدان بیرون آمدند.

به گزارش "ورزش سه"، الکسیس سانچز در دقیقه‌ی 12 یونایتد را پیش انداخت ولی این گل سه دقیقه‌ی بعد توسط سوسو بازیکن میلان خنثی شد تا بازی به تساوی کشیده شود. سانچز بهترین بازیکن یونایتد در میدان بود و واقعاً خوش درخشید ولی درخشش او برای پیروزی یونایتد در وقت قانونی بازی کافی نبود.


یونایتد مهاجم خود آنتونی مارسیال را در اختیار نداشت چرا که مارسیال به زودی پدر خواهد شد و به همین خاطر با کسب اجازه اردوی یونایتد در آمریکا را ترک کرده است.

 

در نبود مارسیال و همچنین روملو لوکاکو و مارکوس رشفورد که بعد از جام جهانی همچنان در استراحت به سر می‌برند، یونایتد در خط حمله با حفره‌ای بزرگ مواجه بود. حفره‌ای که توسط الکسیس سانچز پر شده بود. سانچز در دقیقه‌ی 12 با پاس خوان ماتا گلزنی کرد تا نشان دهد این روزها چقدر آماده است. سانچز با سرعت، حرکات و زیرکی خود بارها برای میلان دردسرساز شد.

 

مورینیو در بازی دیشب دفاع سه‌نفره را امتحان کرد ولی خط دفاعی تیمش در دقیقه‌ی 15 با به ثمر رساندن گل تساوی میلان در هم شکست. خط دفاعی یونایتد آنقدر ضعیف عمل کرد که سوسو بازیکن میلان براحتی توانست از توپ برگشتی استفاده کرده و از زاویه‌ی بسته دروازه‌ی لی گرانت را باز کند.


مورینیو بعد از این گل بسیار عصبانی بود و از اشاره‌های او به کادر فنی‌اش می‌شد فهمید که خط دفاعی خود را به دلیلی دریافت این گل مقصر می‌داند.

 

مورینیو می‌خواهد پیش از به پایان رسیدن فرصت نقل و انتقالات یک دفاع وسط به خدمت بگیرد. او ستاره‌ی تیم ملی انگلیس و باشگاه لستر، هری مگوایر را برای این پست هدف گرفته است.


ولی بازی دیروز به مورینیو نشان داد که بهترین اقدام مورینیو در این شرایط می‌تواند هدف گرفتن لئوناردو بونوچی کاپیتان میلان باشد که دیروز در مرکز خط میانی میلان کلاس بالای خود را به نمایش گذاشت. شروع حمله‌ای که با گل سوسو به پایان رسید و میلان را به تساوی رساند، توسط بونوچی با یک پاس بلند عالی آغاز شده بود. بونوچی در طول بازی با هوشیاری کامل اجازه‌ی نفوذ به بازیکنان یونایتد را نمی‌داد و با شم بازی‌خوانی فوق‌العاده‌اش یکی از بهترین بازیکنان میلان بود.

 

1322422

 

1322424

 

1322425

 

1322420

 

1322423

 

1322421

دیدگاه‌ها