کد خبر : 1541032 | 04 مرداد 1397 ساعت 13:20 | 14.5K بازدید | 0 دیدگاه

می جنگیم برای داستانی تازه؛

قلعه‌نویی: سپاهان زاینده‌ است و جاری

امیرقلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان امیدوار است که بتواند با نتایج خوب خوشحالی را به میان اصفهانی ها بازگرداند.

به گزارش "ورزش سه"، طی چند سال گذشته خشک شدن آب زاینده رود و همینطور افت تیم فوتبال سپاهان دو موضوع بسیار مهم در اصفهان هستند که مردم این شهر و استان در صحبت های خود همواره به آن اشاره می کنند.


امیرقلعه نویی روز 26 خردادماه و در معارفه ای که با حضور هواداران برگزار شد، ابراز امیدواری کرد تا بار دیگر هم نتایج سپاهان تغییر کند و هم آب زاینده رود بازگردد.


روز آینده رقابت های لیگ برتر برای طلایی پوشان البته بدون حضور هواداران آغاز می شود و امیرقلعه نویی در همین رابطه پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است.


او در این رابطه نوشته: اگر زاینده رود با بی کفایتی خشکیده و تشنه لب است اما هنوز زندگی جاری است در شهری که یکی از هویتشان را برهوت کردند اکنون ما هستیم و آرزوهایی که با تلاش و همت بسیار شکل می‌گیرد. از فردا می‌جنگیم تا داستان تازه ای بسازیم به رنگ طلا. سپاهان زاینده است و جاری.

 

گفتنی است سپاهان که با کسب 5 عنوان قهرمانی همچنان پرافتخارترین تیم مسابقات لیگ برتر به شمار می رود، طی سه فصل گذشته اصلا شرایط خوبی نداشته و هواداران این تیم امیدوارند که با حضور مجدد امیرقلعه نویی که پرافتخارترین مربی لیگ برتر است و دو قهرمانی با سپاهان را نیز در کارنامه دارد، شرایط به شکلی دیگر برای تیمشان رقم بخورد.

 

1322435

دیدگاه‌ها