کد خبر : 1541098 | 04 مرداد 1397 ساعت 18:06 | 38.8K بازدید | 0 دیدگاه

با قدرت برمی‌گردم

آقاخان: شفر و استقلال مثل کوه پشتم بودند

مهاجم مصدوم استقلالی ها می گوید کادر فنی استقلال، مدیریت و بازیکنان تیم طی این مدت از من حمایت کردند و پیگیر شرایط درمانی‌ام بودند و به قولی مثل کوه پشت من بودند.

آقاخان: شفر و استقلال مثل کوه پشتم بودند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کش و قوس‌های فراوان بابت شرایط مرتضی آقاخان که در تمرینات آمادگی پیش فصل استقلال دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شده بود، صبح دیروز پای خود را جراحی کرد. طبق اعلام کادرپزشکی آبی‌ها، این مهاجم می تواند هشت هفته دیگر به جمع آبی‌پوشان اضافه شود.


مرتضی آقاخان در گفت و گوی اختصاصی با روزنامه «گل» درخصوص آخرین شرایط خودش گفت: در ابتدا جا دارد یک تشکر ویژه از دکتر نوروزی، دکتر رازی و دکتر ستوده داشته باشم که طی این مدت زحمات زیادی برای من کشیدند تا بتوانم به بهترین شکل شرایط درمانی‌ام را طی کنم. واقعا از آقای دکتر نوروزی ممنونم که به طور ویژه و با اینکه مشغله کاری زیادی داشتند پیگیر کارهای من بودند تا بتوانم روند درمانی‌ام را هرچه سریع‌تر سپری کنم.


وی ادامه داد: بعد از آن یک تشکر ویژه هم باید از آقای شفر، کادر فنی ایشان، مدیریت استقلال از جمله آقای فتحی و بازیکنان تیم داشته باشم که طی این مدت با همه صحبت‌هایی که مطرح می‌شد و حواشی به وجود آمده از من حمایت کردند و پیگیر شرایط درمانی‌ام بودند و به قولی مثل کوه پشت من بودند. البته نباید از لطف هواداران استقلال هم غافل شوم که واقعا محبت را در حق من تمام کردند و در صفحه اینستاگرامی‌ام مدام پیگیر شرایط درمانی‌ام بودند و واقعا امیدوارم لطف آنها را جبران کنم.


مرتضی آقاخان در ادامه با اشاره به شرایط خودش بابت برگشت به تمرینات استقلال گفت: طبق اعلام دکتر نوروزی قرار است بعد از سپری کردن دوره نقاهت تحت نظر ایشان کارهای درمانی را آغاز و برای برگشتن به تمرینات استقلال آماده شوم. خدا را شکر دکتر رازی به همراه دکتر نوروزی و ستوده خیلی از شرایط پای من راضی بودند و اعلام کردند خیلی زود می‌توانم کارهای فیزیوتراپی را شروع تا به تمرینات برسم.


وینگر چپ استقلال درباره اینکه چقدر امیدوار است پس از بازگشت به تمرینات بتواند به این تیم کمک کند، گفت: تمام تلاشم این است که بتوانم با طی کردن روند درمانی خیلی زود به تمرینات اضافه شوم چون باید لطف کادر مدیریتی، فنی، پزشکی و هواداران را جبران کنم. مطمئن باشید خیلی زود بر می‌گردم تا با بهترین عملکرد در خدمت استقلال باشم.

دیدگاه‌ها