کد خبر : 1541101 | 04 مرداد 1397 ساعت 18:11 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

اعتقاد شفر به من قوی ترم کرد

تیموری: سکوت کردم و به درمان مصدومیتم پرداختم

خرید جدید آبی ها می گوید روزی که به استقلال آمدم، می‌دانستم که بازی کردن در تیم پرهوادار و بزرگی چون استقلال حاشیه‌های زیادی دارد.

تیموری: سکوت کردم و به درمان مصدومیتم پرداختم

به گزارش "ورزش سه"، میثم تیموری از جمله پدیده های لیگ هفدهم بود که در فصل نقل و انتقالات راهی استقلال تهران شد. او مدتی پس از حضور در این تیم رباط صلیبی خود را به تیغ جراحان سپرد. تیموری که در چند هفته گذشته رسانه‌ها گمانه زنی‌های زیادی درخصوص ماندن یا رفتنش در استقلال صورت داده بودند در نهایت با اعلام رسمی باشگاه به کارش در این تیم ادامه خواهد داد. او روز گذشته سر تمرین حاضر شد و با وینفرد شفر، مرد شماره یک کادرفنی استقلال صحبت کرد.


این بازیکن پس از تمرین در گفت وگوی اختصاصی با «گل» درخصوص آخرین وضعیتش گفت: «طی چند هفته اخیر زیر نظر دکتر نوروزی در حال مداوای پایم بودم و اگر زودتر با دکتر نوروزی کار کرده بودم شاید می‌توانستم از هفته دوم در خدمت استقلال باشم اما حالا هم دیر نشده و خوشحالم که نوروزی کنارم قرار دارد.»


مدافع چپ استقلال درخصوص حرف و حدیث‌های اخیر اینگونه واکنش نشان داد: «روزی که به استقلال آمدم، می‌دانستم که بازی کردن در تیم پرهوادار و بزرگی چون استقلال حاشیه‌های زیادی دارد. برای همین تنها سکوت کردم و به مداوای پایم پرداختم. هر روز که درباره من مطلبی منتشر می‌شد، قوی‌تر شده و برای بهبود مصدومیتم و کمک کردن به استقلال انگیزه‌ام دوچندان می‌شد. می‌دانستم که هواداران و شفر کنار من هستند و من را حمایت می‌کنند.»


تیموری درخصوص صحبت‌هایش با شفر اینگونه می‌گوید: «آقای شفر از روز اول به من روحیه داد و خوشحالم که او به من اعتقاد دارد و همین مساله سبب شده که با انگیزه دوچندان کار کنم. باشگاه استقلال و مدیران این تیم  از جمله آقای فتحی حسابی از من حمایت کردند و به من روحیه دادند. من حتی اگر به لیگ یک هم می‌رفتم باز برای بازی در استقلال انگیزه و جاه‌طلبی خودم را حفظ می‌کردم. فقط این را می‌گویم که با قدرت برمی‌گردم و جبران این چند هفته را خواهم کرد. خدا بزرگ است!»

دیدگاه‌ها