کد خبر : 1541103 | 04 مرداد 1397 ساعت 19:07 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

استارت جوانان یحیی مقابل مدافع عنوان قهرمانی؛

ترکیب احتمالی پدیده مشهد برابر پرسپولیس

گل محمدی با توجه به اینکه مشخص نیست آیا می تواند از بازیکنان جذب شده خود استفاده کند یا خیر کار بسیار دشواری دارد و باید دید در مقابل تیم سابق خود چه تفکراتی را پیاده خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پدیده مشهد برابر پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، پدیده ای ها پس از پایان فصل پر فراز و نشیب خود با اعتماد به یحیی گل محمدی و جذب چندین بازیکن جوان و حفظ بیشتر ستارگان فصل قبلی خود تیمی متعادل را راهی مسابقات لیگ هجدهم کرده اند؛ آنها لیگ برتر هجدهم را با جدایی دو ستاره خود محمد قاضی و معین عباسیان آغاز خواهند کرد و دو بازیکن خود را هم به دلیل اردوی تیم ملی امید در اختیار نخواهند داشت. این نبود ستارگان و بازیکنان جوان این تیم در حالی اتفاق خواهد افتاد که تا به این لحظه کمیته تعیین وضعیت مجوز بازی 9 خرید باشگاه پدیده برای فصل جدید را صادر نکرده است و مسئولان باشگاه پدیده در تکاپو هستند تا بتوانند این معضل به وجود آمده را برطرف کنند؛ در غیر این صورت می تواند تمامی اندیشه های تاکتیکی گل محمدی برای این مسابقه به هم ریزد و او با نیمکتی خالی برابر پرسپولیس تهران قرار گیرد.

 

در درون دروازه علامت سوال چندانی نیست و پدیده ای ها در فصل گذشته توانستند سعید جلالی راد با استعداد و جوان را به فوتبال ایران معرفی کنند و او توانست در بسیاری از دیدار های تیم پدیده از جمله تقابل با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی، نمایش درخشانی از خود به جای بگذارد و شهاب گردان با تجربه را نیمکت نشین کند. در پایان فصل گذشته گردان راهی آبادان شد و به جای او محمد ناصری از تیم همشهری پدیده (سیاه جامگان) جذب شد؛ با توجه به آمادگی مطلوب جلالی راد به احتمال فراوان یحیی گل محمدی از او درون دروازه خود بهره خواهد برد.

 

اما پدیده ای ها در خط دفاعی با توجه به عدم استفاده از خرید های جدید می تواند دچار چالشی بزرگ شود زیرا آنها محمدآقاجانپور را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید در اختیار ندارند و مردامند نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه پا این دیدار را از دست داده است؛ به احتمال فراوان امروز گل محمدی از زوج دفاع میانی عبدالله حسینی و فریبرز گرامی استفاده خواهد کرد و در دفاع چپ، کاپیتان اول پدیده ای ها یعنی محمدرضا ناصحی به میدان خواهد رفت و خلأ دفاع راست آنها نیز با حضور مرتضی منصوری برطرف خواهد شد.

 

خط هافبک پدیده درست نقطه قابل اتکا گل محمدی است زیرا او بازیکنان متعددی را در پست میانی در اختیار دارد که می تواند از آنها بهره ببرد؛ با توجه به آمادگی بازیکنان بی شک انتخاب اول گل محمدی برای خط هافبک دفاعی اکبر صادقی خواهد بود که او باید در کنار سالار افراسیابی به زوج سازی کمربند میانه میدان مشهدی ها بپردازد و در سمت راست با توجه به عدم استفاده از خرید های جدید، انتخاب گل محمدی سعید صادقی خواهد بود و سمت چپ او هم در اختیار محمدرضا خلعتبری با تجربه است که در روز گذشته توانست با پرداخت مطالبات مدیربرنامه سابق خود مجوز حضور در این مسابقه را پیدا کند. به احتمال فراوان یحیی برای فریب دفاع پرسپولیس از خلعتبری و صادقی در سیستمی چرخشی استفاده خواهد نمود و امین قاسمی نژاد در پست هافبک طراح و بازیساز برای پدیده ای ها به میدان خواهد رفت.

 

در خط حمله پدیده هم یحیی با توجه به عدم استفاده از بازیکنان تازه وارد، کاملا با دستی بسته عمل می تواند بازیکن مدنظر خود را انتخاب کند و به نظر می رسد حسین مهربان جوان و آماده انتخاب یحیی برای نوک پیکان حمله تیمش خواهد بود تا بتواند با استفاده از قدرت حمل توپ بالا و سرعت خوب خود به دفاع پرسپولیس نفوذ کند؛ دیگر انتخاب های یحیی برای این پست می تواند استفاده از دو بازیکن جوان دیگر خود یعنی رضا صدری و یا محمدمهدی مهدی خانی باشد. البته گل محمدی برای این پست دو بازیکن دیگر را هم دارد که یکی از آنها جونیور مارینی است که هنوز قراردادش با پدیده را به ثبت نرسانده و یونس شاکری هم خرید دیگر گل محمدی برای بهبود خط حمله پدیده ای هاست که فعلا با توجه به اعلام کمیته تعویض وضعیت مجوز بازی ندارد.

 

ترکیب احتمالی پدیده:


سعید جلالی راد - عبدالله حسینی - فریبرز گرامی - مرتضی منصوری - محمدرضا ناصحی - اکبر صادقی - سالار افراسیابی - محمدرضا خلعتبری - سعید صادقی - امین قاسمی نژاد - حسین مهربان

دیدگاه‌ها