کد خبر : 1541131 | 04 مرداد 1397 ساعت 20:10 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

اولین پیام سرالکس فرگوسن بعد از بهبودی

سرالکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد، در اولین پیامش بعد از انجام عمل جراحی به دلیل خونریزی مغزی، از کادر پزشکی که زندگی اش را نجات دادند، تشکر کرد.

اولین پیام سرالکس فرگوسن بعد از بهبودی

به گزارش "ورزش سه"، فرگوسن دو ماه قبل، یک هفته بعد از مراسم تقدیر از آرسن ونگر در الدترافورد، دچار خونریزی مغزی شد و به بیمارستان انتقال داده شد. باشگاه منچستریونایتد در آن زمان اعلام کرد که روند درمانی او خیلی خوب پیش رفته و او در ابتدای ماه ژوئن برای ادامه روند درمان به خانه منتقل شده است. او اکنون در ویدئویی که باشگاه منچستریونایتد منتشر کرد، از رفتار حرفه ای کادر پزشکی تشکر کرد.

 

1246108

 

او گفت:" باور کنید بدون این پزشکان که مراقبت فوق العاده ای از من داشتند، من امروز اینجا ننشسته بودم. بنابراین، از طرف خودم و خانواده ام از شما تشکر می کنم. بسیار متشکرم.

پیام هایی که از سراسر دنیا دریافت کردم، پیام هایی که در آن برایم آرزوی سلامتی شده بود، من را بسیار تحت تاثیر قرار داد. این پیام ها به من خیلی خیلی دلگرمی داد؛ بنابراین از شما تشکر می کنم که از من حمایت کردید. در آخر اینکه من برای تماشای بازی ها در فصل جدید بازخواهم گشت. از اینجا برای ژوزه مورینیو و بازیکنانش هم آرزوی موفقیت می کنم."

دیدگاه‌ها