کد خبر : 1541160 | 04 مرداد 1397 ساعت 21:50 | 124.9K بازدید | 0 دیدگاه

با اعلام فتحی؛

حضور جپاروف در استقلال منتفی شد

با اعلام سرپرست باشگاه استقلال پرونده تمدید قرارداد هافبک ازبکستانی آبی ها در این تیم بسته شد.

حضور جپاروف در استقلال منتفی شد

به گزارش "ورزش سه"، سرور جپاروف یک سال قبل با اتمام قرارداد قرضی با سپاهان به استقلال بازگشت و در فصل اخیر ۲۷ بازی برای آبی پوشان انجام داد که در این مدت موفق به زدن چهار گل در سه دیدار با پارس جنوبی، سپاهان(۲ بار) و تراکتورسازی شد ولی با پایان فصل و اتمام قراردادش، به تمرینات پیش فصل این تیم بازنگشت.

 

یکی از اصلی‌ترین دغدغه هواداران استقلال در هفته‌های اخیر موضوع تمدید قرارداد جپاروف بود که جلساتی هم در این مدت با او برگزار شد تا در صورت توافق، به تمرینات این تیم اضافه شود و وینفرد شفر یکی از بازیکنان اصلی خود را در اختیار داشته باشد ولی مذاکرات طولانی مدت مدیران استقلال با هافبک ازبکستانی نتیجه‌ای نداشته است.

 

رقم پیشنهادی‌ای که جپاروف برای تمدید قرارداد به باشگاه استقلال عنوان کرده، مورد تایید مسؤولان آبی پوشان قرار نگرفته تا این اتفاق، موضوع تمدید قرارداد او را منتفی کند و بعد از مامه تیام، به همکاری او استقلال پایان دهد.

 

امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال با تایید جدایی جپاروف به اخبار شبکه سه گفت: با نظر کادر فنی تیم و با توجه به درخواستی که آقای جپاروف داشت، ایشان از لیست بازیکنان تمدیدی‌های باشگاه حذف شدند؛ ضمن اینکه ایشان اصلا قراردادی با ما نداشتند و از لیست خرید هم کنار رفتند.

 

او ادامه داد: جپاروف مبلغی را درخواست کرد که ما آن را در کمیته فنی باشگاه استقلال بررسی کردیم و از سوی دیگر این پیشنهاد او مورد قبول کادر فنی تیم نیز قرار نگرفت.

 

فتحی راجع به جانشین جپاروف در استقلال گفت: ما در حال مذاکره با گزینه‌های مد نظرمان هستیم؛ ضمن اینکه باشگاه استقلال بازیکنان توانمندی دارد.

 

در این بین گفته می‌شود احتمال دارد جپاروف فصل بعد را در لیگ ازبکستان بازی کند؛ هر چند که تراکتورسازی هم به دنبال جذب این بازیکن است.

دیدگاه‌ها