کد خبر : 1541200 | 04 مرداد 1397 ساعت 23:37 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

لئوناردو: شاید بونوچی به یوونتوس برگردد

لئوناردو، مدیر ارشد جدید باشگاه میلان، اعلام کرد که لئوناردو بونوچی، مدافع ملی پوش این باشگاه، قصد دارد بعد از یک فصل حضور در سن سیرو به یوونتوس برگردد.

لئوناردو: شاید بونوچی به یوونتوس برگردد

به گزارش "ورزش سه"، بونوچی در تابستان سال گذشته، بعد از 7 فصل موفقیت آمیز در یووه، با انتقالی غیرمنتظره راهی میلان شد. اما او در سن سیرو نتوانست بازی های خوبش در چند سال اخیر که او را به یکی از بهترین مدافعان دنیا تبدیل کرده بود را تکرار کند و به نظر می رسد در این تابستان به باشگاه قبلی اش بازخواهد گشت.

لئوناردوی برزیلی که پیش از این به عنوان بازیکن و مربی در میلان کار کرد و اکنون مدیر این باشگاه شده، امروز به خبرنگاران گفت:" من با افرادی ملاقات کردم؛ نه فقط با نمایندگان یوونتوس.

 

 

1288690

 

ما به قوانین فرپلی مالی متعهد هستیم بنابراین بازار نقل و انتقالات پرهزینه ای نخواهیم داشت. هزینه های ما معقول و متوسط خواهد بود. صحبت در مورد بازگشت به یوونتوس با بونوچی آغاز شده و اگر بتوانیم، این اتفاق خواهد افتاد. ما هیچ اعتراضی به این موضوع نداریم.

همه اینها فقط از یک ایده آغاز شد؛ یک ایده بسیار ساده و حساس. از اینجا بود که همه این صحبت ها مطرح شد. بسیار طبیعی است که بازیکن خواسته ای داشته باشد. یک بازیکن فقط خواهان رفتن نیست، مسئله پروژه و اهداف نیز مطرح است.

او سال گذشته به عنوان نماد تغییر به اینجا آمد. ما با هماهنگی کامل تلاش خواهیم کرد تا ببینیم چه رخ خواهد داد. رفتن او قطعی نیست."

دیدگاه‌ها