کد خبر : 1541202 | 04 مرداد 1397 ساعت 23:38 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

عباسیان: پُر قدرت وارد بازی‌های لیگ شدیم

وینگر سایپا امیدوار است با برد 3 بر صفر مقابل سپیدرود روند خوبی در مسابقات لیگ داشته باشند.

عباسیان: پُر قدرت وارد بازی‌های لیگ شدیم

به گزارش "ورزش سه"، معین عباسیان که خارج از فهرست سایپا در بازی امشب برابر سپیدرود بود، در مورد پیروزی تیمش گفت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز خیلی خوب بگیریم؛ نتیجه گرفتن در بازی‌های اول به نظرم خیلی سخت است ولی خوشبختانه بچه‌ها خیلی خوب بازی کردند و توانستند به برد برسد؛ این برد پر گل  نوید می‌دهد که پُر قدرت وارد لیگ شدیم.

 

او در خصوص غیبت‌اش در بازی با سپیدرود گفت: متاسفانه یک هفته قبل مصدوم شدم و تلاش زیادی کردم به این مسابقه برسم ولی هر کار کردم، نشد؛ به هر حال بچه‌ها بودند، جنگیدند و خدا را شکر سه امتیاز به دست آمد.

 

هافبک جدید سایپا در خصوص کار سخت او برای قرار گرفتن در ترکیب ابراز کرد: شرایط سخت است ولی آدم باید تلاش خود را انجام دهد و زحمت بکشد تا جایگاه‌اش را به دست آورد؛ مهم بازی کردن نیست و باید به نتیجه گرفتن تیم توجه کنیم؛ حالا حق هر کسی بود، بازی می‌کند.

 

عباسیان درباره وضعیت مطالباتی که از پدیده دارد، عنوان کرد: دو، سه روز قبل با آقای وطن‌خواه صحبت کردم که مهلت یک هفته‌ای خواستند تا شرایط مهیا شود؛ وجهه خوبی ندارد که بخواهم از این باشگاه شکایت کنم چون در آنجا بزرگ شدم و نباید این کار را انجام دهم ولی اگر هیچ خبری نشود، متاسفانه مجبور می‌شوم از طریق قانونی کارم را پیش ببرم.

دیدگاه‌ها