کد خبر : 1541318 | 05 مرداد 1397 ساعت 14:28 | 101K بازدید | 0 دیدگاه

با جذب الحاجی گرو، نیمومایر و تبریزی

آغاز نقل و انتقالات استقلال با شروع لیگ!

لیگ برتر ایران در حالی از روز گذشته آغاز شده است که هنوز استقلال تیم خود را تکمیل نکرده است و به نظر می رسد سرپرست این باشگاه 4 هفته پر ترافیک را برای جذب بازیکنان مورد نظر وینفرد شفر پیش رو خواهد داشت.

آغاز نقل و انتقالات استقلال با شروع لیگ!

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر در پایان فصل امید زیادی داشت که با تمدید قرارداد با بازیکنان تاثیرگذار خود بتواند در لیگ قهرمانان آسیا همچنان به پیش روی استقلال ادامه بدهد و البته به عنوان مدعی جدی قهرمانی لیگ هجدهم نام تیمش را معرفی کند اما در عمل شرایط برای این تیم اصلا مطابق انتظار پیش نرفت.


امید نورافکن بلافاصله بعد از پایان لیگ برتر از استقلال جدا شد و به شارلوا پیوست، امید ابراهیمی بعد از جام جهانی به الاهلی قطر رفت، مجید حسینی برای حضور در ترابوزان درحال مذاکره برای دریافت رضایت نامه اش است،  مامه تیام با پرداخت رضایت نامه از استقلال جدا می شود و سرور جپاروف هم روز گذشته قرارداد خود را با تیم جدیدش امضا کرد تا حالا آبی ها بخش مهمی از بازیکنان تاثیرگذار فصل گذشته خود را از دست بدهند.


اما استقلال  در نقل و انتقالات تابستانی حداقل در  بخش تهاجمی نتوانسته بازیکنان تاثیرگذار مورد نیازش را جذب کند و با این شرایط به نظر می رسد امیرحسین فتحی که به تازگی به نفر اول مدیریت باشگاه استقلال تبدیل شده است 4 هفته پر تنش را پیش رو خواهد داشت تا بتواند نفرات مورد نیاز کادرفنی آبی ها را جذب کند.


در این بین وینفرد شفر برای جذب مرتضی تبریزی، الحاجی گرو و نیومایر آلمانی ابزار تمایل کرده است و فتحی در این مدت باید تلاش کند که این بازیکنان را برای حضور در جمع آبی ها متقاعد کند و خیلی زود قرارداد آنها را نهایی کند تا آبی ها همچنان به راه خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا بدون نوسان بتوانند ادامه بدهند.


به جز این 3 بازیکن شفر برای تمدید قرارداد با علی قربانی هم ابراز تمایل کرده است که این بازیکن هم باید در روزهای آینده قرارداد خود را با آبی ها نهایی کند و خیلی زود به تمرینات این تیم اضافه شود.


هرچند استقلال در حال حاضر با کمبود بازیکن روبرو است و هواداران این تیم از شرایط موجود راضی نیستند اما به نظر می رسد در صورتی که مدیران این باشگاه بتوانند لیست جدید شفر را جذب کنند، این تیم برای هفته های آتی دوباره شکل جذابی به خود می گیرد و می تواند یکی از مدعیان جدی فصل جدید لیگ برتر باشد.

دیدگاه‌ها