کد خبر : 1541455 | 05 مرداد 1397 ساعت 22:50 | 75K بازدید | 0 دیدگاه

در هفته های آینده شرایطم بهتر می شود؛

کریمی: مصدوم می‌شدم کسی جوابگو نبود

علی کریمی هافبک تیم فوتبال استقلال تهران می گوید که به دلیل عدم ثبت قرارداد از حضور در تمرینات تیم امتناع کرده است.

کریمی: مصدوم می‌شدم کسی جوابگو نبود

به گزارش "ورزش سه"، علی کریمی هافبک سابق سپاهان که امروز اولین نمایش خود را برای استقلال تهران ارائه داد، در گفتگو با خبرنگاران گفت: من مصدومیت طولانی مدتی را پشت سر گذاشتم که باعث شد جام جهانی را از دست بدهم. خدا را شکر فیزیوتراپی کردم ولی روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. از نظر بدنی امروز آماده نبودم و سنگین بودم ولی تلاش می کنم در هفته های آتی به شرایط خوبی برسم.


وی در مورد کسب تساوی برابر پیکان نیز اضافه کرد: پیکان مثل دو سه سال گذشته فوق العاده فشرده بازی کرد تا از ضدحملات استفاده کند و یک موقعیت هم به دست آورد. ما هم سعی می کردیم فضا ایجاد کنیم ولی متاسفانه نشد، چون شرایط ما در اول فصل برای آماده سازی زیاد جالب نبود. از هواداران ممنونم که امروز ما را حمایت کردند؛ ما تیم جوانی داریم و سعی می کنیم که برای استقلال افتخار به ارمغان بیاوریم امیدوارم آنها هم باید صبر کنند چون تیم جوان است و نیاز به هماهنگی دارد ولی قول می دهیم تمام تلاش خود را برای نتیجه گرفتن تیم انجام دهیم.


کریمی در مورد خبرهایی که در مورد مصدومیتش پیش از عقد قرارداد با آبی پوشان منتشر شده بود، عنوان کرد: نمی دانم اگر واقعا مصدومیت من آنطور که در رسانه ها در موردش صحبت می شد، آنقدر حاد بود که من امروز نمی توانستم بازی کنم. فکر می کنم من با کمتر از 10 جلسه تمرین عادی امروز بازی کردم. امروز شرایط خوبی نداشتم ولی خب مصدومیت چیزی بود که داشتم در ماه های گذشته و جام جهانی را از دست دادم .  مشکل هست ولی منعی برای بازی کردن ندارم. در تمرینات اوکی بودم و زیاد مشکل ساز نبود. امروز هم خدا را شکر اوکی بود.


کریمی در خصوص اینکه از کادر فنی خواسته بود او را تعویض کنند، توضیح داد: خب من کمتر از جلسه با تیم تمرین کردم و آن هم فشرده نبود. گفتم تعویضم کنند ولی در هفته های آینده بیشتر به بدنم فشار بیاورم و تمرین می کنم تا شرایط خوبی داشته باشم و مصدومیت هم به امید خدا مشکل ساز نیست.


وی در مورد خودداری خود از حضور در تمرینات پیش از ثبت قرارداد بیان کرد: حقیقت این است که من تا دو شب پیش قرارداد نداشتم و خطرناک بود. به خاطر باشگاه و هواداران در ترکیه و تهران با تیم تمرین کردم. ولی خب منتظر بودم قرارداد عملی شود ولی اگر خدانکرده اتفاقی افتاد کسی جوابگوی من باشد.

دیدگاه‌ها