کد خبر : 1541475 | 06 مرداد 1397 ساعت 01:26 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: مورینیو هرچه دوست دارد می تواند بگوید

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، اعلام کرد که به صحبت های اخیر ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، پاسخ نمی دهد.

کلوپ: مورینیو هرچه دوست دارد می تواند بگوید

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و منچستریونایتد روز یکشنبه در رقابت های اینترنشنال چمپیونزکاپ در آمریکا مقابل هم قرار خواهند گرفت. قرمزها در این تابستان خریدهای گران قیمتی انجام دادند و همین بهانه ای شد تا آقای خاص جنگ روانی را با این تیم آغاز کند. مربی پرتغالی به خبرنگاران گفت با توجه به هزینه ای که لیورپول انجام داد، در رسانه ها این خواسته ایجاد شده که این تیم قهرمان لیگ برتر شود. اما کلوپ علاقه ای به ورود به جنگ روانی مورینیو نشان نداد.

 

او به خبرنگاران گفت:" چه چیزی می توانم در این مورد بگویم؟ صادقانه بگویم، ژوزه می تواند هرچه می خواهد، بگوید و واضح است که من هم می توانم اما من خیلی به منچستریونایتد علاقه ای ندارم.

 

1289495

 

من کاملا مطمئنم که آنها در چند روز آینده خریدهایی خواهند داشت اما ما مسئولیت مان را می دانیم. ما تنها در قبال هواداران، مالکان و طرفداران مان در سراسر دنیا مسئول هستیم، نه شخص دیگری.

ما جاه طلب هستیم. ما هیچ وقت چیز دیگری نگفتیم. ما باید به نتیجه برسیم. اینکه این چه معنایی می دهد را در حال حاضر نمی دانم. باید ببینیم چه خواهد شد. اما اینکه بخش بزرگی از لیگ باشم، چیزی است که هواداران ما دوست دارند. این اتفاق سال گذشته رخ داد و احتمالا سال پیش از آن هم بود. اکنون ما در شرایطی هستیم که می خواهیم قدم بعدی را برداریم.

اما هواداران هم نمی خوابند. ما این را می دانیم. این به معنای آن است که با خرید چند بازیکن، زندگی آسان تر نخواهد بود. ما تنها احساس می کنیم که نسبت به سال گذشته کمی بهتر آماده شدیم. فقط همین."

دیدگاه‌ها