کد خبر : 1541509 | 06 مرداد 1397 ساعت 09:44 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

الماس سیاه فوتبال آلمان به مانشافت چشم دوخته

گنابری به لطف کوواچ به یواخیم لو خواهد رسید

سرژ گنابری، بازیکن تازه پیوسته به بایرن مونیخ که به همراه این تیم در آمریکا به سر برده و فردا یکشنبه در یک بازی دیگر از رقابتهای اینترنشنال چمپیونز کاپ با پیراهن بایرن به مصاف منچسترسیتی می‌رود، می‌گوید از آب و هوا و سرزندگی آمریکا خوشش می‌آید.

گنابری به لطف کوواچ به یواخیم لو خواهد رسید

به گزارش ورزش سه، این بازیکن 23ساله هدف خود را این می‌داند که به لطف حضور در بایرن مورد توجه یواخیم لو سرمربی تیم ملی آلمان قرار گیرد. گنابری می‌گوید:" برای من خیلی مهم است که آمادگی بدنی خودم را افزایش دهم و در تمام بازی‌های تیمم به میدان بروم. بله، البته امیدوارم با حضور در بایرن دوباره به تیم ملی آلمان دعوت شوم". 


باورش سخت است که گنابری تنها دو بازی ملی با تیم ملی آلمان در کارنامه دارد که آخرین آنها حضور گنابری در تساوی 0-0 آلمان و ایتالیا در ماه نوامبر سال گذشته‌ی میلادی بوده. در ماه آوریل آسیب‌دیدگی گنابری باعث شد او نتواند در اردوی آماده‌سازی مانشافت برای جام جهانی حضور داشته باشد و جام جهانی روسیه را از دست بدهد. 


موضوع تلخ اینکه گنابری وقتی مصدوم شد در اوج آمادگی قرار داشت و تنها در نیمه‌ی دوم فصل برای باشگاهش هوفنهایم هشت گل به ثمر رسانده و شش پاس گل داده بود. 


گنابری اگر می‌خواهد در اولین بازی مانشافت بعد از جام جهانی روسیه، که روز ششم دسامبر در مقابل فرانسه برگزار خواهد شد با پیراهن سفیدرنگ به میدان برود باید در این مدت، در بایرن زیر نظر کوواچ سخت تمرین کرده و خود را نشان بدهد. گنابری می‌گوید:" کوواچ روی نظم و انضباط و سخت‌کوشی تاکید زیادی دارد. وقتی تیم دوران آماده‌سازی را پشت سر می‌گذارد، بهترین زمان برای تمرین و نشان دادن پشتکار است". 


گنابری در بایرن باید در رقابت با آرین روبن پیروز شود. در اولین بازی بایرن در اینترنشنال چمپیونز کاپ، در مقابل پاری سن ژرمن که با پیروزی 3-1 بایرن به پایان رسید، گنابری در سمت راست به عنوان یار تعویضی جانشین آرین روبن شد. در جریان شکست 2-0 بایرن مقابل یوونتوس هم گنابری 23ساله از آغاز به عنوان وینگر راست به میدان رفت ولی بین دو نیمه جایش را به آرین روبن داد. در هر دو بازی گنابری یکی از برجسته‌ترین بازیکنان میدان بود. گنابری در این باره می‌گوید:" سعی می‌کنم شکاف‌ها و فضاهای خالی را پیدا کنم و به آنها نفوذ کنم. دلم می‌خواهد غیر قابل‌ پیش‌بینی‌تر باشم". 


گنابری برای بازیکنان پیشکسوت بایرن احترام زیادی قائل است و به خصوص فرانک ریبری و آرین روبن را می‌ستاید. او در این باره گفت:" زندگی فوتبالی آنها نیازی به تعریف و تمجید ندارد. کیفیت‌شان هم همینطور. خیلی از کسانی که با آنها همبازی بوده‌اند حالا دیگر در فوتبال نیستند ولی آنها همچنان می‌درخشند". گنابری حتی تایید می‌کند که از حرکات تکنیکی پیشکسوت‌های بایرن هم تقلید می‌کند و می‌گوید:" خب البته، بعضی وقتها آدم یکی دو حرکت‌شان را می‌بیند و سعی می‌کند مثل آنها انجام‌شان دهد".

دیدگاه‌ها