کد خبر : 1541510 | 06 مرداد 1397 ساعت 09:48 | 59.6K بازدید | 6 دیدگاه

وحید طالب لو از فوتبال خداحافظی کرد

دروازه بان سابق تیم فوتبال استقلال کفش های خود را آویخت و برای همیشه از دنیا حرفه ای فوتبال خداحافظی کرد.

وحید طالب لو از فوتبال خداحافظی کرد

به گزارش ورزش سه، وحید طالب لو در لیگ پانزدهم در استقلال بازی می کرد اما در پایان این فصل و با انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی این تیم نامش در لیست خروج باشگاه قرار گرفت.


طالب لو لیگ شانزدهم را برای فولاد بازی کرد اما فصل گذشته به دلیل مسائل خانوادگی ترجیح داد بیرون از فوتبال باشد و در ابتدای لیگ هجدهم هم تصمیم بر خداحافظی از دنیای فوتبال گرفت.


متن نامه خداحافظی طالب لو که در اختیار ورزش سه قرار گرفت به شرح زیر است: 


به نام نامى او

من با فوتبال متولد شدم. تمام خاطرات کودکى و سالهاى دور من با فوتبال و فوتبال دوستان سرشته شده است. از گذشته ها عبور می‌کنم و یادش را در قلبم جاودان نگاه خواهم داشت.  در خداحافظى‌ها زبان الکن است و حرمت ها اجازه بیان نمى دهد. حال، زمان آویختن دستکش‌هایى که به لطف خدا و زحمت پیشکسوتان که هر چه دارم از آنهاست، فرا رسیده است. 


تکه اى از وجودم را به جبر زندگى می‌سپارم. به تلخى گیج و منگ باخت ها و شور بردن ها. به استرس هاى لذتبخش و چسبیدن ضربات بزرگان فوتبال ایران و آسیا به دستکش هاى پر افتخار آبى. 


تیم همیشه درخشان استقلال، شاهین بوشهر گرم، راه آهن غرق شده و تیم فولاد سربلند، در زندگى من تاثیرات مهمى داشتند. به من آموختند فوتبال فقط شهرت و ماندن نیست. فوتبال بزرگ شدن و هنرِ بزرگ اندیشیدن است. 


مفتخرم در این سال ها با باورهاى قلبى خود طى طریق کردم و هیچ گاه نان حلال خود را آغشته به دغل و دورویى ننمودم حتى اگر بى نان ماندم ولى نه عزت فروشى پیشه کردم، نه دورنگى و نه ریا. همواره خود را در سایه و حرمت پیشکسوتان قرار دادم و حال نیز خود را مدیون ایشان، والدین، مربیان و اساتید فن دانسته و دست بوس و به خاک افتاده همگان از بزرگ و کوچک، نامدار و گمنام هستم. 


آبى پوشان و آبى قلبان، فرزند کوچکتان را بخاطر همه آنچه که نتوانست در حد انتظار و شایسته شما صاحبان و مالکان همیشگى این باشگاه عمل کند، حلال کنید. این فرزند را بزرگ کردید و امروز او در دستى دستکش و در دست دگر قلبى آبى دارد. دستکش را خواهد آویخت و قلب آبى را تا ابد در سینه محبوس خواهد داشت. 


در اینجا وظیفه خود می‌دانم از کلیه مربیان، مدیران، کارشناسان، کادر پزشکى، بازیکنان، پشتیبانى تیم و ارباب جراید، آنان که خالصانه نوشتند، انتقاد سازنده کردند و پرسیدند سپاسگزارى نمایم. 


به حکم ادب از هواداران بزرگ باشگاه پرسپولیس عرض سپاس و تشکر دارم که جز احترام از آنان ندیدم و نشنیدم. در انتها آرزومندم در کنار آموزش فوتبال، ارتقا اخلاق و فرهنگ جوانمردى سرلوحه تعالیم مربیان این مرز و بوم باشد. 


امیدوارم همگان از صمیم قلب این حقیر را حلال فرمایید. 


برادر کوچک شما
وحید طالب لو
مرداد ١٣٩٧

دیدگاه‌ها