کد خبر : 1541519 | 06 مرداد 1397 ساعت 10:39 | 14.1K بازدید | 0 دیدگاه

قول می‌‎دهم در بازی های بعد جبران کنم

لطفی: از هواداران پارس و تارتار عذر می‌خواهم

مدافع پارس جنوبی اعلام کرد تیمش کار سختی مقابل نفت مسجدسلیمان خواهد داشت اما محکوم به پیروزی هستند.

لطفی: از هواداران پارس و تارتار عذر می‌خواهم

مجتبی لطفی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شکست پارس جنوبی مقابل فولاد خوزستان عنوان کرد: من فکر می کنم در آن شرایط آب و هوایی گرم بازی کردن کار سختی است اما با این حال ما عملکرد خوبی داشتیم و بازی خوبی انجام دادیم. موقعیت های مطلوبی نیز به دست آوردیم که متاسفانه نتوانستیم آنها را به گل تبدیل کنیم. در نهایت هم دو گل دریافت کردیم و بازی را باختیم. اما واقعا حق ما در این مسابقه شکست نبود و کمترین حقمان این بود که یک امتیاز به دست آوریم.


وی درباره اشتباه هایی که در طول مسابقه داشت، بیان کرد: من در نیمه دوم پنالتی دادم که درست هم بود. از پشت مهاجم برزیلی فولاد را زدم و پنالتی به درستی اعلام شد. روی گل دوم فولاد هم باید بگویم که واقعا اتفاقی بود. من نمی خواهم چیزی را توجیه کنم اما شرایط زمین طوری بود که توپ در چمن گیر می کرد و وقتی توپ را حرکت می دادی، می ایستاد. قطعا هرکسی دوست دارد بهترین عملکرد را داشته باشد اما بدشانس بودم که آن توپ به پایم خورد و وارد دروازه شد.


مدافع پارس جنوبی همچنین گفت: از هواداران خوبمان و همچنین آقای تارتار و کادرفنی و بازیکنان بابت اشتباهاتی که داشتم معذرت می خواهم. من اصلا دوست نداشتم اینطور بشود. قول می دهم که در بازی های بعدی دیگر از این اشتباهات نداشته باشم و هرگز این اتفاقات تکرار نمی شود.


لطفی ادامه داد: واقعا از پنجشنبه شب شرایط مناسبی ندارم. از این مسائل ناراحتم و امیدوارم هواداران مرا ببخشند. شک نکنید در آینده شرایط فرق می کند و بهترین عملکردم را به جای می گذارم.


وی در پایان درباره بازی با نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: بازی سختی با نفت مسجدسلیمان داریم. شما دیدید این تیم دیروز مقابل تراکتورسازی چقدر خوب کار کرد اما ما نیز چاره ای جز پیروزی نداریم. به نوعی در حضور هواداران خودی محکوم به پیروزی هستیم و انشاالله با عملکرد خوب و حمایت هواداران اولین 3 امتیاز فصل را دشت می کنیم.

دیدگاه‌ها