کد خبر : 1541520 | 06 مرداد 1397 ساعت 11:35 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدیر برنامه‌های لو: مسئول همه‌ی ماجراها اوزیل است

مدیر برنامه‌های یواخیم لو، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان، هارون ارسلان درباره‌ی ماجرای استعفای مسوت اوزیل از تیم ملی و بیانیه‌ی او در شبکه‌های اجتماعی، اظهار نظر کرد.

مدیر برنامه‌های لو: مسئول همه‌ی ماجراها اوزیل است

به گزارش "ورزش سه"، ارسلان که شهروند آلمانی و ترک‌تبار است و به عنوان مدیر برنامه‌های لو فعالیت می‌کند در عین حال با ارکوت سوگوت، مدیر برنامه‌های مسوت اوزیل، روابط نزدیکی دارد.


هارون ارسلان می‌گوید دیدار اوزیل با رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه داوطلبانه بوده. ارسلان می‌گوید البته اوزیل برای دیدار با اردوغان دعوت شده بوده و اردوغان لیست کسانی که مایل بوده با آنها دیدار داشته باشد را به دستیارانش داده بوده ولی موضوع اصلی این است که این دعوت‌ها هرگز به معنای دستور نبوده و در نتیجه اجباری نبوده‌اند.


در ماه می، عکسی از دیدار مسوت اوزیل و اردوغان منتشر شد که در آن اوزیل در حال اهدای پیراهن خود به اردوغان دیده می‌شد. اوزیل تا پنج روز پیش درباره‌ی آن عکس توضیحی نداده بود. مسوت اوزیل در نهایت با انتشار بیانیه‌ای، بعد از ایراد انتقادات تند به رسانه‌های آلمانی و فدراسیون فوتبال آلمان، نوشت:" بعد از مدتها فکر کردن، با دلی غمگین اعلام می‌کنم که به خاطر ماجراهای اخیر و احساس نژادپرستی و بی‌احترامی، دیگر در تیم ملی آلمان بازی نخواهم کرد".


ارسلان درباره‌ی بیانیه‌ی طوفانی اوزیل گفت:" اگر به قول پدرش قبول کنیم که او خیلی خجالتی است، من از شما می‌پرسم آیا پذیرفتنی‌ است که ستاره‌ای جهانی مثل او فقط به حرفهای پدرش گوش کند و هر چه او خواست انجام بدهد ؟ نه، مسئول همه چیز، خود اوزیل است". ارسلان در نهایت بیانیه‌ی منتشر شده از طرف اوزیل را ناشی از انفجار احساسات او می‌داند.

دیدگاه‌ها